فرمانده سپاه دیواندره درهمایش مقابله بامعضلات اعتیاد:

همه آحاد جامعه در مقابل مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن مسئول هستند

فرمانده سپاه دیواندره بااشاره به پیامد‌های اعتیاددرسطح جامعه گفت:رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارند و باید از ظرفیت آن‌ها برای مقابله با معضل اعتیاد در جامعه به شکل فراگیری استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۳۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان در این همایش فرمانده سپاه دیواندره با اشاره به پیامد‌های اعتیاد در سطح جامعه گفت: رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارند و باید از ظرفیت آن‌ها برای مقابله با معضل اعتیاد در جامعه به شکل فراگیری استفاده شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر باید در جامعه فراگیر شود، اضافه کرد: همه آحاد جامعه در مقابل مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن مسئول هستند و مبارزه با این پدیده شوم همت مردم را می‌طلبد و این یک کار اجتماعی و مردمی است و از خانواده‌ها باید شروع شود.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و والدین باید با حساسیت بیشتر بر تربیت فرزندان و نظارت بر ارتباط آن‌ها با دوستان و پیشگیری‌های اولیه جلوی مخاطرات آسیب اعتیاد را از سنین نوجوانی بگیرند و به نقش خود عمل کنند تا آسیب‌های جبران ناپذیر اعتیاد، خانواده را با مشکلات و آسیب‌های متعدد مواجه نکند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات