رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفت: بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در قالب گروه‌های جهادی با حضور در ییلاقات عشایری سردابه اردبیل در ۵ حوزه تخصصی به عشایر اردبیلی خدمات پزشکی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۴۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

عشایر ییلاقات سردابه اردبیل توسط پزشکان جهادگر ویزیت شدند

رامین سلطانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: با هدف اعتلای طرح های بسیج و در قالب طرح شهید دکتر رهنمون و با هدف خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار و عشایری؛ پزشکان، پیرا پزشکان و گروهای جهادی بسیج جامعه پزشکی استان متشکل از پزشک عمومی، زنان و زایمان، اطفال، طب اورژانس و داروخانه سیار به منطقه ییلاقات عشایری "سرداربه" اردبیل اعزام شدند و بیماران این منطقه را رایگان ویزیت کردند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم حتی در دور دست ترین نقاط در دستورات کار بسی جامعه پزشکی استان قرار داد،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 تیم پزشکی  به مناطق محروم و کم برخوردا استان اعزام شدند و بیش از 5000 نفر را مورد ویزیت قرار دادند که این خدمات رسانی ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی حد و مرزی برای خود قائل نیست و هر جا نیازی باشد حتماً فعالان این عرصه هم حضور دارند؛ ویزیت رایگان عشایر و روستاییان شهرستان و استان اردبیل حرکتی است که توسط پزشکان بسیجی این استان صورت می‌گیرد.

عشایر ییلاقات سردابه اردبیل توسط پزشکان جهادگر ویزیت شدند

سلطانی با بیان این که عشایر جزو افتخارات میهن عزیزمان هستند، خاطر نشان کرد: عشایر غیور در دوران دفاع مقدس جزء اولین های دفاع و جهاد بودند و میتوانیم بگوییم در تحقق بسیج نیز جزء اولین ها هستند لذا ما  بایستی در راستای تقویت و خدمت رسانی هر چه بیشتر به روستاییان و عشایر از هیچ کمک و تلاشی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ما این را بایستی همیشه در برخود گوشزد کنیم و یادمان باشد کسانی که در این کشور مسئولیتی به عهده دارند باید بدانند این مسئولیت ها را در سایه خون پاک شهداء به دست آورده اند و باید خادمی ملت را الگوی کار خود قرار دهند و بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس(ع) در همین راستا خادم صادق و همیشگی مردم خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار