معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مراسم اربعین خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" روز پنجشنبه ۱۷ مرداد در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۷۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
مراسم اربعین شهید مدافع حرم
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار معین الدین اسدی از برگزاری مراسم اربعین شهید مدافع حرم "علی آقایی" در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مراسم اربعین خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" روز پنجشنبه 17 مرداد در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایی اردبیل برگزار می‌شود، افزود: مراسم چهلمین روز خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایی اردبیل برگزار می‌شود.

اسدی با اشاره به جزئیات این مراسم تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و مراسم برادران در مسجد حضرت امام حسین (ع) محله غریبان و مراسم خواهران نیز در مسجد ائمه در محله ائمه اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهید مدافع حرم "علی آقایی" متولد سال ۱۳۶۶ در اردبیل و فارغ اتحصیل رشته مهندسی عمران بود که در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۴ برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و مردم مظلوم سوریه عازم سوریه شد و پس از رشادت‌های فراوان سرانجام در ۷ اسفند ماه ۱۳۹۴ به دست نیرو‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام نیز تیرماه پس از شناسایی بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت و طی مراسمی باشکوه با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور در اردبیل تشییع و به خاک سپرده شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار