جلسه هم اندیشی راهکار‌های رونق تولید با حضور معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان و جمعی از مسئولین و مدیران ارشد استانی در سالن جلسات پارک علم و فن آوری استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۷۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این جلسه که با هدف تلاش در جهت تحقق شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با نام "رونق تولید" برگزار شد، گفت: در شرایطی که دشمنان از جهات و جبهه‌های مختلف فشار‌هایی را بر ما تحمیل نموده اند تنها را برون رفت از مشکلات حرکت در مسیر رهنمود‌های رهبری و تحقق شعار سال است که در این صورت نیاز‌های اساسی کشور به خارج از مرز‌ها کاهش و حذف خواهد شد.

ابراهیم قادری حوزه سلامت را در مباحث مربوط به تولید دارای بیشترین اهمیت بیان نمود و ادامه داد: شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید همواره مقوله سلامت را مورد توجه قرار می‌دهند که این امر در تمامی چرخه تولید از قبیل: شناسایی مشکلات و نیازها، طراحی، معرفی، تولید، اجرا و بازیافت و دفع محصول را شامل می‌گردد.

وی برای دستیابی به اهداف مورد نظر در زمینه رونق تولید توجه به شرکت‌های داخلی و بومی را ضروری بیان نمود و ابراز داشت: همچنین لازم است به ایده‌ها به عنوان راه حل‌هایی در جهت رفع تنگنا‌ها و مشکلات نگریسته شود و نیز برای پیاده سازی و اجرای آن‌ها با یک رویکرد مشارکتی عمل نمود.

معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان آماده حمایت از طرح‌ها و ایده‌های سلامت محور در استان بوده و همواره در راستای تحقق شعار سال حرکت خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه پس از بیان نظرات و پیشنهادات توسط هر یک از حاضرین، تصمیمات مقتضی در خصوص بهبود حمایت از طرح‌های کارآفرینانه و اقتصادی در استان اتخاذ شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات