خبرهای داغ:
آیین جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج از خانواده‌های سپاه استان قم عصر دوشنبه در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا (س) با حضور خانواده‌های این زوج‌ها و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۹۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نماینده مردم قم و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این آیین با تاکید بر پیروی راه شهیدان، تصریح کرد: امروز امنیت و آسایش خود را مدیون خون شهیدان هستیم.

احمد امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله باید تلاش و کوشش کنیم در مجلس شورای اسلامی قوانینی در تسهیل امر ازدواج و نیز فرزند آوری به تصویب برسد.

همچنین احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه استان قم با تبریک هفته ازدواج و سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، از برگزارکنندگان این مراسم تقدیر و سپاسگزاری کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم نیز در این آیین، با تبریک به زوج‌های جوان و هفته ازدواج، بر پیروی از مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت تاکید و اظهار کرد: مودت و محبت ازجمله مواردی است که موجب دوام و قوام زندگی خانوادگی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد، ولی زاده با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن خاطرنشان کرد: امروز یکی از توطئه‌های دشمن، تهدید کانون خانواده‌هاست که باید با هوشیاری و بصیرت با آن مقابله کرد.

اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه رزم‌نوازان سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم، مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل‌بیت، شعرخوانی و اجرای نمایش و رونمایی از تابلوی نقاشی با موضوع «قداست ازدواج» از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

همچنین نمایشگاهی از پوستر‌هایی در رابطه با سبک زندگی اسلامی در حاشیه این آیین برپاشده بود.

یکم ذی‌الحجه سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در سال دوم هجری قمری به نام «روز ازدواج» و اول تا هفتم ذی‌الحجه به‌عنوان «هفته ازدواج» نام‌گذاری شده که امسال هفته مذکور مصادف با ۱۲ تا ۱۸ مردادماه جاری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها