مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش موثر جوانان در کارهای مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: اگر جوانان وارد عرصه مدیریتی شوند حرکت عمومی کشور استمرار پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۱۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار آسودی امروز در دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور در مشهد اظهار داشت: با اتمام چهل ساله اول انقلاب مقام معظم رهبری منتظر بودند که آیا کسی هست برای چله دوم نقشه راهی ارائه کند که متاسفانه کسی کاری نکرد. ایشان با فاصله کوتاه از  روز راهپیمایی 22 بهمن پیام تشکر صادر می کردند ولی امسال با تاخیر پیام دادند که ما را به فکر واداشت که این بیانیه جامع را صادر کردند و حضرت اقا فرمودند برای تهیه این بیانیه من خیلی زحمت کشیدم که این نشان از اهمیت این بیانیه دارد.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب چهار نقطه در بیانیه  گام دوم انقلاب ترسیم کردند نقطه اول عظمت وقوع و ماندگاری انقلاب، نقطه دوم عظمت راه طی شده و کارکردهای انقلاب، نقطه سوم عظمت چشم انداز انقلاب و  نقطه چهارم نقش جوانان متعهد و مسئولیت پذیردر انقلاب بود.

سردار آسودی  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تاثیرگذاری جوان در گام اول و نیز بعد از این در گام دوم انقلاب ابراز داشت: جوانان اگر به میدان بیایند بسیار نقش تاثیرگذاری خواهند داشت و هر جا جوانان به میدان آمدند موفق عمل کردیم.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از محورهای کلیدی انقلاب را تبدیل تهدید به فرصت دانست و گفت: ما تهدیدهای مختلف را تبدیل به فرصت کردیم از جمله جنگ هشت ساله که تبئیل به گنجی برای ما شد و یا اینکه  مردم و رهبری فتنه هه را مهار و سپس آن را به فرصتی چون حماسه ماندگار 9 دی تبدیل کردند.

 وی تشکیل کارگروه های فرهنگی را از موارد بسیار مهم مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم عنوان کرد و افزود: معظم له نسبت به تشکیل کارگروه‌های فرهنگی خودجوش تاکید فراوان داشتند چرا که در مقابل جریان‌های فرهنگی ضد انقلاب علیه نظام و با هدف براندازی مشغول به فعالیت هستند.

 وی در ادامه  نسبت به فعالیت و تحلیل سیاسی  از دیدگاه مقام معظم رهبری تاکید داشت و افزود: برخی از بچه حزب اللهی ‌ها نسبت به تحلیل مسائل سیاسی و دیدگاه رجال سیاسی ضعیف هستند لذا بایستی گروه‌های سیاسی در محلات تشکیل شود و بیایند و شاخصه‌های کاندیدهای انقلابی در انتخابات را در محله و مسجد خود تبیین کنند.

سردار آسودی بیان داشت: کرسی آزاد اندیشی است در دانشگاه‌ها باید پررنگ شود. مقام معظم رهبری نسبت به کمرنگ شدن این مهم بسیار گلایه‌مند هستند و این کار سیتمی جلو نمی‌رود بلکه نیاز به حرکت خودجوش دانشجویان است.

وی درادامه به نقش موثر جوانان در کارهای مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: اگر جوانان وارد عرصه مدیریتی شوند حرکت عمومی کشور استمرار پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها