خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شوش خواستار شد

باغ موزه دفاع مقدس در شوش احداث شود

سرگرد پاسدار ایمانی گفت: به جد پیگیر ساخت باغ موزه دفاع مقدس در شهرستان شوش هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۶۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش در نشست بزرگداشت دفاع مقدس ، نکوداشت شهدا و هماهنگی دعای عرفه به تشریح مسائل فرهنگی و دفاع مقدس پرداخت.

فرمانده سپاه شوش از شهید حسن درویشی به عنوان یکی از فرماندهان و شهدای ملی نام برد و اظهار داشت: در مهرماه سال جاری مقرر گردیده تا آیین نکوداشتی برای ادای احترام به مقام فرماندهان به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.

 

سرگرد پاسدار ایمانی به وجود۲۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در شوش اشاره کرد و گفت:در جنگ تحمیلی هلال و احمر ، بسیج ، سپاه ، ارتش، جهاد سازندگی و .... برای دفاع از خاک، عزت و استقلال ایران اسلامی فداکاری های عظیمی را انجام دادند.

 

وی در خصوص احداث دفاع مقدس در شوش خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت شوش در جنگ تحمیلی و رشادت هایی که در آن اتفاق افتاد ، تاریخ جنگ و مقاومت جزئی از میراث فرهنگی این شهرستان محسوب می شود و با کمک فرمانداری و دیگر مسئولین شهرستان به جد پیگیر باغ موزه دفاع مقدس هستیم و سعی خواهیم کرد تا رشادت ها و حماسه ها را برای نسل جوان نمایش دهیم.

 

فرمانده سپاه شوش با تاکید بر این گزاره که باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعد انتقال یابد، تصریح کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی که آحاد جامعه به ویژه قشر جوان را هدف قرار داده است، می توان با انتقال صحیح فرهنگ و ایثار شهادت و یک الگو سازی از مردان بی ادعایی که برای آزادی و امنیت ما جانفشانی کردند تلاش خواهیم کرد تا برنامه های فرهنگی را به این سمت سوق دهیم.

 

در پایان سرگرد پاسدار ایمانی گفت : با توجه به ظرفیتی که در حرم حضرت دانیال نبی (ع) وجود دارد که جمعیت کثیری را که تشنه ی حضور در دعای عرفه هستند میزبان مومنان باشد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان شوش در دعایی که در بردارنده ی آموزه های عرفانی و عقیدتی است سهمی از میزبانی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار