خبرهای داغ:
با حضور اقشار مختلف مردم خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای عملیات کربلای پنج استان خوزستان در اهواز تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۷۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، خانواده یک شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز تجلیل شدند.

در این برنامه معنوی که از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان برگزار شد خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای والامقام عملیات کربلای پنج تجلیل شدند.

در آئین تجلیل از خانواده شهید یوسف سیاحی جمعی از ایثارگران، جانبازان دفاع مقدس و رزمندگان اسلام شرکت کردند و یاد این شهید را گرامی داشتند.

این برنامه در اهواز، کوی انقلاب، کمپلو شمالی، خیابان لادن(چاوشی)، بین خیابان قصرشیرین و خیابان امیرکبیر برگزار شد که جمعی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس در آن حضور داشتند.

خانواده سردار شهید سید طاهر موسوی، خانواده شهید محمد ابراهیمی اهوازی، خانواده شهید عظیم خمبی‌شوشتری، خانواده شهید عبدالکریم نعامی و دوستان شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی‌اطهر در این برنامه حضور داشتند و به شهید یوسف سیاحی ادای احترام کردند.

در آئین تجلیل از خانواده شهید یوسف سیاحی، حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مرثیه‌سرایی و شعرخوانی پرداخت و یکی از روحانیون استان خوزستان نیز درباره مقام شهدا سخنرانی کرد.

همچنین زیارت پرفیض عاشورا توسط عبدالرحمان روهنده از مداحان اهل بیت(ع) استان خوزستان به یاد شهید یوسف سیاحی و دیگر شهدای گلگون کفن اسلام زمزمه شد.

در پایان این برنامه نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها