مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت:فعالیت در حوزه تربیت وتعالی،جریان شناسی غرب،دشمن شناسی وجریان شناسی داخلی از مهم ترین دغدغه های رسانه های داخلی در عصرحاضراست.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۰۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج؛مسعود بصیری در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۰هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است،اظهار داشت:امسال نیز بیش از ۵۰۰ اثر از استان زنجان به این جشنواره ارسال ومورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش پررنگ خبرنگاران در جامعه خاطرنشان کرد:رسانه ها صدای جامعه محسوب می شوند وتعطیلی هر رسانه،سکوت وخاموشی یک صداست.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور بابیان اینکه اگر مطبوعات کشور درآمد پایدار داشته باشد،وابستگی رسانه‌ ها به احزاب و دولت کاهش می یابدافزود:این وابستگی ها موجب قربانی شدن وابسته ها می شود‌.

بصیری بااشاره به اینکه امروز فعالیت های سنگین رسانه های غربی سبب القای حس ناامیدی در جامعه شده است،افزود: فعالیت رسانه های دشمن به گونه ای پیش رفته است که امروز احساس فساد در جامعه از خود فساد جلوتر است.

وی با اشاره به اینکه واقعیت آمریکا هیکل تنومند با پوکی استخوان شدید است،گفت:۲۵میلیون خانواده در آمریکا نگران وعده غذایی بعدی خود هستند اما به دلیل فعالیت های رسانه ها،این فضا در فضای مجازی اغواگرانه است.

بصیری بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه کمک کنند.

ارسال نظرات