توجه به رونق تولید توجه به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست سیاسی درجمع فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان حوزه امام حسین (ع) نساره با اشاره به نام گذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولیدضمن برشمردن موانع محقق شدن این شعار گفت:توجه به رونق تولید توجه به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۴۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره در نشست سیاسی درجمع فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان حوزه امام حسین (ع) نساره با اشاره به نام گذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید ضمن برشمردن موانع محقق شدن این شعار گفت: توجه به رونق تولید توجه به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود: مردم نقش ممتاز و تاثیرگذاری در حمایت از کالای ایرانی دارند و این مردم هستند که باید با خرید کالای ایرانی باعث تقویت تولید ملی می‌شوند و این موضوع نیاز به فرهنگ سازی مستمر و مداوم دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیام خود تاکید کردند که این فقط مربوط به مسئولین نیست، آحاد ملت همه می‌توانند در این زمینه کمک بکنند و به معنای واقعی کلمه وارد میدان بشوند.

منتشلواضافه کرد:گرچه دولت محور فعالیت‌ها در این موضوع محسوب می‌شود، اما بدون نقش آفرینی موثر مجلس و قوه قضاییه و در نهایت رویکرد مردم به کالای ایرانی برنامه ریزی‌های دولت در جهت نیل به این هدف والا ناکام خواهد ماند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره تصریح کرد:امنیت پایدار را زیربنای تولید و پیشرفت اقتصادی است و تولید، حفظ و گسترش امنیت پایدار در سطح جامعه بایدبه عنوان وظیفه همگانی موردتوجه قرارگیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار