ابلاغ طرح جامع ندای فطرت با محوریت حجاب و عفاف

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت:طرح اعتلای بسیج جامعه زنان با سرفصل حجاب و عفاف در آینده ای نزدیک ابلاغ می شود.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۵۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان در جلسه تعامل و هم افزایی با اقشار سپاه بیت المقدس که در سالن فرماندهی سنندج برگزار شد اظهار کرد: طرح جامع ندای فطرت با محوریت حجاب و عفاف در سطح کشور در حال بررسی است و به طبع این طرح با سرفصل حجاب و عفاف به عنوان طرح اعتلای بسیج جامعه زنان در آینده‌ی نزدیک ابلاغ می‌گردد.

وی گفت: تلاش بر این است که با هم افزایی و مشارکت اقشار در زمینه‌ی منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه‌ی حجاب و عفاف اقدام عملی انجام دهیم.

وی افزود: مسئله‌ی سبک زندگی یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب به آن اشاره شده، از فرهنگ هر جامعه نشات می‌گیرد لذا عفاف هم یکی از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی است.

سرکانی با بیان اینکه مهمترین راه حل، آسیب شناسی و نگاه جامع و کلان به آن است خاطر نشان کرد: بد حجابی که در جامعه رخ می‌دهد باید یک نگاه جامع به سبک زندگی اسلامی داشته باشیم چرا که دشمن پروژی حیا زدایی را در برنامه‌های خود قرار داده است.

به گفته‌ی مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان، طرح ندای فطرت قصد ورود به سبک زندگی اسلامی را دارد لذا متناسب با شرایط یک سری اقدامات باید در این راستا صورت پذیرد.

وی یاداور شد: برگزاری مانور‌های فرهنگی، نصب پوستر حریم محرم و نامحرم، بررسی آسیب‌های فضای مجازی، کارگاه دختران آفتاب، کرسی‌های آزاد اندیشی، راه اندازی مرکز مشاوران مرکز محور تبیان، برگزاری همایش ستون‌های خانواده، تولید مستندات و آتلیه‌های اسلامی، نظارت بر بحث ورزشگاه ها، برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایران اسلامی و برگزاری طرح آرایشگاه‌های اسلامی را در دستور کار قرار داده تا در ابلاغ این طرح موفق باشیم.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار