باردیگر بسیجیان شازندی در قالب گروهای جهادی 15 نفره به مناطق آسیب دیده از بارش های سال جاری اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۶۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

گسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامد

سرهنگ محمد مهجوری فرمانده سپاه شازند ضمن حضور در اردوهای جهادی درگفتگوبابسیج گفت:ما ضمن اینکه موظف به کسب معرفت نسبت به پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله هستیم، لازم است از سبک زندگی فردی و اجتماعی ایشان جهت ساختن خانواده و جامعه ای سالم الگو برداری کنیم و بدون شک فعالیت های بسیجیان در خدمت به مردم و جامعه در تاسی به ایشان و مصداق عبادت و بندگی خداوند متعال می باشد.

وی با بیان آثار حضور در مناطق محروم و خدمت رسانی خالصانه به عنوان یک وظیفه دینی، گفت: آگاهی از کاستی ها و نیازهای جامعه و تلاش در رفع آن کاستی ها ، از شما افرادی دلسوز و توانمند برای آینده شهرستان خواهد ساخت که باید قدر این فرصت و موهبت را بدانیم و خداوند را بابت این توفیق خدمت به بندگانش شکر کنیم.

فرمانده سپاه شازند خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامد وبرگزاری اردوهای جهادی در راه خدمت به مردم مسلمان ایران اسلامی در تداوم اهداف این عزیزان نقش موثری خواهد داشت.

وی افزود: گروه جهادی و جهادگران واژه هایی است که چند سالی شده در ایام عید و تابستان بیش از هر زمان دیگری به گوش میرسد و این گروه های جهادی در زمینه های مختلف برای کم کردن گوشه ای از مشکلات موجود در کشور و شهرستان ما برنامه ریزی کرده و فعالیت دارند.

مهجوری بیان داشت: شاید برای بسیاری از ما آغاز تابستان یادآوری مسافرت و تفریح باشد اما برای این جوانان جهادگر، تابستان فصل مهاجرت از زادگاه به نقاط محروم کشور است و تفریح آنان زدودن غبار محرومیت از چهره مردمان ایران زمین است.

وی درپایان گفت: بی تردید این جهادگران، انسانهای پاک و با اخلاصی هستند که با حضور خود در روستا و مناطق محروم و خدمات به مردمان این مناطق، نور امید را درل محرومین زنده میکنند و به دشمنان این آب و خاک اعلام میکنند که تا ابد این ملت پای اعتقادات خود ایستاده و هیچ گاه یاری رساندن به محرومین را فراموش نخواهد کرد.

گسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامدگسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامدگسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامدگسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامدگسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامدگسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامدگسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامدگسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامد

ارسال نظرات