مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی:

امامزادگان محور فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی / کار فرهنگی موجب پویایی بقاع متبرکه می‌شود

حجت الاسلام دلاوری گفت: مسوولین شهرستان در بهبود وضعیت فرهنگی شهر تلاش کنند و همه ظرفیت‌های خود را در این زمینه به کار بگیرند.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۸۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازندحجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی دلاوری مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی نیز در خلال بازدید از آستان مقدس امامزاده ابوالقاسم(ع) در روستای تکیه و امام‌زاده باب المراد(ع) در مهاجران گفت: امامزادگان باید به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان و استان باشند.

وی افزود: رونق برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در جوار آستان مقدس امامزادگان علاوه بر اینکه موجب پویایی بقاع متبرکه می‌شود، می‌تواند عامل مؤثری در جذب زائرین و مردم بومی، به ویژه نسل جوان به این اماکن مقدس باشد که تحقق این امر تا حد زیادی می‌تواند به رفع معضلات و مشکلات اجتماعی کمک کند.

دلاوری ضمن ابراز خرسندی از برنامه و طرح‌های عمرانی و فرهنگی بقاع متبرکه این شهرستان، ادامه داد: مسوولین شهرستان در بهبود وضعیت فرهنگی شهر تلاش کنند و همه ظرفیت‌های خود را در این زمینه به کار بگیرند.

وی تأکید کرد: وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان در حد مطلوبی قرار دارد ولی برای بهبود این وضع کمک همه مسوولین و دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری است.

عمران و بازسازی بقاع متبرکه شازند به همت گروه‌های جهادیعمران و بازسازی بقاع متبرکه شازند به همت گروه‌های جهادی

ارسال نظرات