سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجانی گفت: با رهبری حکیمانه امامین انقلاب و آبیاری نمودن درخت انقلاب با ریختن خون شهیدان و حضور مردم در صحنه ودر کنار ولایت، آمریکا و غرب رو به اضمحلال و نابودی هست و ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۶۳۳۱۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه فرمانده سپاه ناحیه ساوه، سرهنگ دوم پاسدارحجت الله دستجانی در دیدار با فعالان مذهبی و فرهنگی و مربیان حلقات صالحین ساوه گفت:نمونه کوچک این اقتار سرنگون کردن پهباد آرکیو ۴ فوق پیشرفته آمریکا بر فراز سواحل دریای خلیج فارس می‌باشد؛ و این موقعیت کنونی با گذشته به هیچ وجه قابل قیاس نمی‌باشد. در ۲۰۰ سال گذشته فقط سرزنشت حاصل حاکمان بی لیاقت این کشور بوده است و الان بعد از ۴۰ سال به برکت انقلاب اسلامی در اوج قدرت در منطقه قرار گرفته ایم.
سرهنگ دستجانی به اوضاع داخلی نظام پرداختند و گفتند:پاسداری در عرصه داخل می‌بایست هوشمندانه باشد. دشمن با تمام ابزار‌های خودش آمده است برای جنگ با انقلاب اسلامی. یکی از این ابزار‌ها جنگ نظامی است و لی دشمن به صراحت زبونی خودش را اعلام کرده است وجرات استفاده از آن را ندارند.
ایشان افزودند:دشمن با توجه به اینکه عوامل ناکارآمد داخلی و مدیریت ضعیف بعضی مسئولین با تمام قوا به جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه به عرصه آمده است؛ و در صدد ایجاد اعتراضات و نافرمانی‌های مدنی راشکل بدهد و در یک بعد دیگر یعنی مذاکره و سازش بر صدد برآورده کردن نقشه‌های خود می‌باشد.
دستجانی ادامه داد:بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم، حفظ مردم در بدنه حکومت با تبیین مقاومت فعال می‌باشد. ما در عرصه مقاومت تاکتیک بازدارندگی نداریم بلکه میبایست دشمن را در مقابل نظام و مردم ناامید کنیم؛ لذا باید ادبیات قرآنی و تاریخی را برای مردم روشن و تبیین کنیم.
دستجانی در پایان اشاره کرد:نظریه مقاومت فعال را در حلقات صالحین گفتمان سازی کنیم. در حلقات صالحین از اصل بیانیه گام دوم انقلاب تبعیت کنیم و به جوانانمان مسئولیت دهیم تا به فعالیت جهادی بپردازند. وظیفه سکانداران تربیتی بسیج اول خودسازی و دوم جامعه سازی است تا بتوانیم تمدن سازی را رقم بزنیم.
ارسال نظرات