با حضور فرماندهان انجام شد؛

بازدید سردار کوثری از لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص)

جانشین قرارگاه ثار الله تهران با حضور در ستاد فرماندهی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) از نزدیک آمادگی های رزمی و عملیاتی لشکر را مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۳۷۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارا… تهران با حضور در صبحگاه مشترک و در جمع پاسداران و بسیجیان لشکر27 حضرت محمد رسول ا…(ص) اظهار داشت: از اینکه یکبار دیگر در این لشکر پرافتخار و خط شکن و در جمع شما عزیزان حاضر شدم خدا را شاکرم. 

فرمانده لشکر27 محمد رسول ا…(ص) در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رمز موفقیت ملت ایران  ولایت فقیه و مردم هستند. اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب از شما هراس دارند اولا به پشتوانه رهبری همچون مقام معظم رهبری است و در مرحله دوم مردم عزیز و فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی که گوش به فرمان رهبری همیشه در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد تا دشمن اقدامات شوم خود را عملی کند. 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نیروهای مسلح کشورمان بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری آماده هستند و اجازه تعرض هیچ کشوری را به مرزهای ایران اسلامی را نخواهند داد و جهانیان  مصداق عینی را در سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی به مرزهای کشورمان را دیدند. 

سردار کوثری در خاتمه ضمن تشکر از فرماندهی لشکر27 حضرت محمد رسول ا…(ص) خاطرنشان کرد: لشکر27 محمد رسول ا…(ص) همیشه در مواقعی که نیاز به کمک و همراهی بوده در صحنه حاضر شده است، هم در دوران پرافتخار دفاع مقدس. هم در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و هم  در سیل ابتدای امسال در شمال و جنوب کشور. آفرین به این همه اقتدار و عزت شما و این را بدانید که ملت ایران به شما پاسداران افتخار می کنند.

ارسال نظرات