فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: یکی از اهداف برگزاری اجلاسیه شهدای سرخه ترویج فرهنگ و سیره شهدا در میان جوانان است
کد خبر: ۹۱۶۳۳۸۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، عباسعلی کاظمی فرمانده ناحیه سرخه در جلسه کمیته مالی و پشتیبانی ستاد یادواره شهدا سرخه با اشاره به اینکه اجلاسیه شهدا، از یادواره شهدا بالاتر است گفت: ستاد اجلاسیه شهدا با محوریت امام جمعه و هفده کمیته در شهرستان سرخه فعال شده است. کمیته های مالی و مشارکت مردمی وظیفه پیگیری کمک های مردمی و پشتیبانی اجلاسیه و یادواره شهدا را برعهده دارد.
وی افزود: هدف از برگزاری این اجلاسیه ها فعال کردن مردم و به میدان آوردن آنان همچون دوران جنگ است. امروز دشمن واقعی ما امریکا و استکبار جهانی است؛ ما باید فرهنگ جبهه و شهدا را در بین مردم و خصوصاً جوانان زنده نگه داریم و آن را بیش از گذشته و با توجه به فتنه ها و توطئه های دشمن خائن تقویت نماییم تا انگیزه الگو گیری از شهدا و شیوه و منش زندگی آن ها در همه اقشار جامعه گسترش یابد.
کاظمی تصریح کرد: مبنای اجلاسیه براساس گام دوم انقلاب که فرمایشات صریح و روشن امام خامنه ای( مدظله) در آن ذکر شده است، می باشد. و در این اجلاسیه ها برنامه هایی برای مادران شهدا، نمایشگاه و ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس نیز در نظر گرفته شده است. در این اجلاسیه که طی چند شب برگزار می شود؛ یک شب به نقش بانوان، یک شب برای عموم مردم و یک شب به رزمندگان دفاع مقدس اختصاص دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها