خبرهای داغ:
هفتمین جشنواره مالک اشتر تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) مزین به نام سردار شهید حاج ناصر ظریف برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۱۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هفتمین جشنواره مالک اشتر تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) مزین به نام سردار شهید حاج ناصر ظریف برگزار شد.

هفتمین جشنواره مالک اشتر تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) مزین به نام سردار شهید حاج ناصر ظریف با حضور فرماندهان ، مدیران و کارکنان به همت دبیرخانه اشراف فرماندهی تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) برگزار شد.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: تجهیزات و نیروی انسانی نقش مهم و اساسی در پیشرفت و ارتقاء سازمان دارد.

نیروی انسانی، فرماندهان نقش شاخص تری دارند چراکه وقتی یک فرمانده بتواند خوب فرماندهی کند آن وقت نیروی انسانی می تواند وظایف خود را به خوبی ایفا کند.

وی هدف معرفی فرماندهان و مدیران برتر و موفق را فرهنگ شایسته سالاری دانست و افزود: فرمانده و مدیر موفق زمینه رشد و تعالی سازمانی و ایجاد یکپارچگی را فراهم می سازد.

محمدعلی صابری دبیر جشنواره مالک اشتر تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: هفتمین جشنواره مالک اشتر مزین به نام سردار شهید حاج ناصر ظریف با حضور فرماندهان ، مدیران و کارکنان به همت دبیرخانه اشراف فرماندهی تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جشنواره از رده های برتر سال 97 و عناصر تاثیرگذار رده های تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) تقدیر شد.

صابری با بیان اینکه 19رده برتر انتخاب شدند گفت: از 13 رده و 13 عنصر تاثیرگذار در این جشنواره تجلیل شد و تجلیل از 6رده و 6 عنصر تاثیرگذار در جشنواره استانی صورت می پذیرد.

 وی ادامه داد: تعداد 420 رده و سطح در مجموعه یگان از فرماندهی، معاونت ها و گردانها بررسی شدند که به طور میانگین تقریبا از هر 22 رده از یک رده برتر به جشنواره مالک اشتر راه یافتند.

دبیر جشنواره مالک اشتر تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) از برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر سپاه در 31مرداد خبر داد.

گفتنی است، پخش کلیپ و نماهنگ با موضع بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت اشراف از دیگر برنامه های این جشنواره بود که در مهدیه منتظران ظهور تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها