در سالروز شهادت شهيد صارمي و به بهانه روز خبرنگار ضمن گرامي داشت اين روز و عرض خداقوت به همكاران رسانه اي یک نما از باشگاه خبرنگاران بسیج را تقديم حضورتان مي كنيم.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۴۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

بسیجی به هیچکدام از عرصه‌های خدمت بسیجی خویش، طمع‌ورزانه و دنیاخواهانه و منفعت‌پرستانه نمی‌نگرد ...

در دنیایی که رسانه‌های مجازی به سلاحی در اختیار هر شهروند تبدیل شده‌اند و در زمانه‌ای که سرعت انتقال اطلاعات، حرف نخست را در برتری رسانه‌ها نسبت به یکدیگر می‌زند؛ توانمندی بی‌نظیر بسیجیان در اقصی نقاط ایران و در اقصی بلاد اسلامی، ظرفیتی بی‌نظیر است که توجه بدان قطعا حماسه‌ای تاریخی را در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی رقم خواهد زد.

باشگاه خبرنگاران بسیج؛ مجموعه‌ای است متشکل از بسیجیانی که دغدغه‌ی انتشار اقدامات بزرگ بسیج و بسیجیان را دارند. مجموعه‌ای که نگران آن است که خدمات بی‌نظیر بسیج و بسیجیان در میانه‌ی انبوه اخباری که اکثرُهم؛ دردی از درهای ملت را درمان نمی‌کنند، گم شوند!

خبرنگاری که عضو باشگاه خبرنگاران بسیج است؛ ضرورتا یک خبرنگار حرفه‌ای نیست. او ممکن است هر شغلی غیر از حرفه‌ی خبرنگاری داشته باشد. خبرنگاران این باشگاه به حسب رسالت خطیری که بر دوش خویش احساس می‌کنند، گوشه‌ای از اوقات گران‌قیمت خویش را در طول هفته در خدمت به بسیج و بسیجیان قرار خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران بسیج، یک سنگر است، یک پایگاه بسیج است. خبرنگار بسیجی، همان نیروی متعهدی است که برای صیانت از اسلام و انقلاب، یک روز سلاح به دست گرفته و بر دشمنان دین و ملت تاخته، روزی در عرصه‌ی سازندگی؛ قربتاً الی الله، خود را وقف جهاد در راه خدمت بی‌منت به مستضعفان ساخته، روزی دیگر آخر هفته خویش را قربتا الی الله وقف ارتقاء امنیت ملی نموده و در ایست و بازرسی مشارکت جسته و امروز قلم در دست گرفته و تصویرگر حماسه‌های بسیجیان و جهاد در جبهه‌ی جنگ نرم گشته است.

باشگاه خبرنگاران بسیج برای بسیجیان عضو آن، یک حرفه نیست. کما اینکه بسیجی به هیچکدام از عرصه‌های خدمت بسیجی خویش، طمع‌ورزانه و دنیاخواهانه و منفعت‌پرستانه نمی‌نگرد. بسیجی همان موتور محرک توقف‌ناپذیری است که در مفهوم کار؛ انقلابی بزرگ افکند. کار در تفکر مضمحل مدرن، عبارت است از شرّی اجتناب‌ناپذیر که تا ممکن است باید از آن دوری گزید! لکن در اندیشه بسیجی؛ کار، همچون نماز است! کارِ قربتاً الی الله وسیله ای است برای رسیدن به معشوق!

باشگاه خبرنگاران بسیج؛ مجموعه‌ای بی‌نظیر است از عاشقان مجاهدت در عرصه‌ی رسانه‌ی انقلابی و اسلامی. هم‌تیمی‌های این باشگاه، چشمان تیزبین و بصیر بسیج‌اند در عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی. باشگاه خبرنگاران بسیج تاکنون موفق به جذب هزاران خبرنگار بسیجی شده و بدون تردید این فقط از نتایج سحر است؛ باش تا صبح دولتش بدمد!

ماموریت اصلی ما انتشار سریع اخبار حضور بسیجیان در هر عرصه‌ای از عرصه‌های مورد نیاز اسلام و انقلاب است. مجادتهای بسیجیان در حوزه‌های آموزش، درمان، سازندگی، تولیدات هنری و علمی، ارتقاء عقیدتی و اخلاقی، خودسازی و عبادت، فرهنگ و سیاست، مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب و... همگی در سرفصل ماموریتهای خبری باشگاه است. و بیش از این را ان شاءالله با حضور شما خبرنگاران افتخاري در تولیدات باشگاه ببینید ...

ارسال نظرات
پر بیننده ها