به مناسبت گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه همایشی با حضور تعدادی از زوجهای جوان با همکاری کمیته امداد امام خمینی در مسجد امام علی شهرستان چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۷۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، به مناسبت گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه همایشی با حضور تعدادی از زوج‌های جوان با همکاری کمیته امداد امام خمینی در مسجد امام علی شهرستان چابهار برگزار شد.

سرهنگ ۲ پاسدار حسین کیخا، معاون فرهنگی سپاه شهرستان چابهار در این مراسم گفت: باتوجه به تهاجم فرهنگی موجود در جامعه توسط دشمنان انقلاب و هدف قرار دادن خانواده‌های اسلامی توسط شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از راهکار‌های مقابله با انحراف جوانان ازدواج در سنین جوانی می‌باشد و هر چند بتوانیم توقعات جوانان را برای ازدواج پایین بیاوریم و زمینه را برای ازدواج آسان فراهم کنیم سهم بیشتری در سلامت خانواده که تضمین کننده سلامت جامعه است را بر عهده گرفته ایم.

وی افزود: به امید روزی که هیچ جوانی در کشور عزیز ایران بخاطر مشکل مالی ناتوان از ازدواج نباشد.

سرهنگ کیخا در ادامه در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ازدواج آسان و ترویج این فرهنگ در سطح جامعه ضرورت برگزاری ازدواج آسان از وظایف معاونت فرهنگی سپاه می‌باشد.

در پایان به رسم یادبود به نوعروسان یک قواره چادر و  مبلغ ۳ میلیون تومان هدیه بلاعوض توسط کمیته امداد به هر یک از تازه دامادان تحت پوشش اهدا شد.
ارسال نظرات