خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال اهمر استان قزوین

جوانان جمعیت هلال احمر، فرهنگ سازان بشردوستی در دنیا هستند

آصفی گفت: جوانان جمعیت هلال احمر می توانند بیش از هر گروه و قشری فرهنگ بشردوستی را در دنیا عرضه کنند.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۸۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین آئین اختتامیه جشنواره سخنوری بشردوستی طی دوروز و با حضور دکتر شهاب‌الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین و منتخبین جشنواره سخنوری بشردوستی در سالن کتابخانه امام خمینی برگزار شد.

حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم بیان کرد: کلیت موضوع، جوانان جمعیت هلال احمر است و با توجه به بحث نوع دوستی که وظیفه ذاتی این جمعیت است، اگر این بحث در جمعیت هلال مطرح است باید از طریق کانون های دانشجویی که مبدا فکری جامعه هستند اجر شود.

وی گفت: ابتکار اجرای جشنواره سخنوری بشردوستی از سوی جمعیت جوانان هلال احمر استان قزوین شکل گرفته و امروز نتایج آن را می بینیم و در واقع این سفیران بشردوست، پیامهای نوع دوستی و عشق و محبت را در بین مردم و جامعه ترویج خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: باید تلاش کنیم برنامه امروز را بین المللی کنیم و اگر بنا باشد در مجامع جهانی حرف از صلح و نوع دوستی با اندیشه و بینش زده شود قطعا ملت ما با توجه به عقبه ملی، جزو ملت هایی خواهد بود که باید پرچمدار این امر باشد.

آصفی عنوان کرد: امروز قرائت هایی از پیامبر در دنیا بعنوان اسلام عرضه می شود که در واقع خشونت است و نشان از قرائت دروغ و اشتباهی است که در دنیا بیان می شود و ما این رسالت را داریم که چهره مهربان و پرمحبت پیامبر را بیان کنیم و بعنوان یک مسلمان این پیام را به جهان برسانیم که مسلمانان انسان هایی نوعدوست با نگاه صلح و محبت به انسانها هستند.

وی افزود: قطعا این وظیفه و رسالت را داریم که اگر بناست این پرچم در دنیا بالا برده شود به دلیل عقبه ای که داریم این فرهنگ را کشور و ملت ما باید به دنیا عرضه کند.

آصفی گفت: تاکید ما برای انجام این کار در جمعیت هلال احمر این است که جوانان جمعیت هلال احمر می توانند بیش از هر گروه و قشری فرهنگ بشردوستی را در دنیا عرضه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار