خبرهای داغ:
نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی
زرآبادی گفت: با اعطاي مشوقها و همراهي دستگاههاي خدمات رسان رونق توليد در واحدهاي توليدي و صنعتي قابل لمس است.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۹۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوين، سیده حمیده زرآبادی به همراه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در اولين روز از هفته گراميداشت صنايع كوچك در حاشيه بازديد از چند واحد توليدي در شهرک صنعتي ليا بیان کرد: با توجه به تحريهاي ظالمانه بر كشورمان خوشبختانه در طول دو سال گذشته شاهد جذب سرمايه گذاران جديد داخلي و خارجي در شهركها و نواحي صنعتي استان بوديم كه اين نشان از رونق توليد دارد.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با اشاره به استفاده واحدهاي صنعتي از تکنولوژی روز دنیا در صنعت گفت: صنعتگران و تولید کنندگان داخلی می توانند با دست یابی به تکنولوژی روز و استفاده از آن ضمن کاهش هزینه های تولید زمینه سودآوری بیشتر و رقابت پذیری را برای خود فراهم کنند.

در ادامه این بازدید حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهمیت حضور نمایندگان مجلس در واحدهای تولیدی گفت: حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعنوان متولي قانون گذاري در واحدهای تولیدی و صنعتي می تواند با بررسي مسائل و مشكلات اين توليدكنندگان از نزديك آشنا شده که این کار در اصلاح قوانین و و روان سازی کارها موثر است.

خانپور یادآورشد: مهمترین مشکلات صنعتگران استان سود تسهیلات بانکی، مالیات، نداشتن بازار فروش و روان سازی در توسعه صادرات است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از چهار كارخانه توليد كننده انواع سموم كشاورزي و خانگی، اسكلت هاي فلزي پيش ساخته، انوع فرش ماشيني و مواد اوليه شوينده، كاشي سراميک ونساجي و چسب با اشتغالزايي 750 نفر در شهرک صنعتي ليا بازدید کردند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها