جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: بیش از ۹۰ درصد از ملت ایران به ارزش های دینی اعتقاد دارند ولی نباید اجازه داد عده ای سودجو آرامش و اعتقادات دینی جامعه را خدشه دار کنند.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۰۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سردار سلیمانی جانشین فرمانده ناجا جمهوری اسلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: قبل از قرن ۱۷ میلادی دنیا محل تاخت و تاز قدرت های استعماری بود که ابرقدرتی از هر گوشه ای از جهان حرکت می کرد و به غارت دیگر کشورها می رفتند و البته در بین خودشان هم همیشه جنگ و اخلاف وجود داشت.

سلیمانی اظهار کرد: سردمداران استکباری دنیا با وجود این جریان به نقطه ای رسیدند که باید تکلیف خود را مشخص کنند و نظریه ای مبنی بر ثروت اندوزی تهیه کند، کلید واژه این نظریه توسعه سرمایه شد.

وی ادامه داد: مبانی این نظریه را وقتی بررسی کردند با این هدف پیش رفتند که می توان بدون نیاز به لشگر کشی و صرف هزینه های فراوان صاحب و مالک همه ثروت های زمین شوند.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: موانعی مهمی چون آداب و رسوم، قومیت ها و فرهنگ های ملت ها عامل مهمی بر ای تحقق اهداف آنها بود، برای دستیابی به اهدافشان بنا را بر این گذاشتند که گام به گام از این موانع عبور کنند و هر حکمتی را که مانع تراشی می کرد را با جنگ نظامی از بین ببرند.

وی اضافه کرد: دین اسلام که دینی ظلم ستیز است مانع بزرگی بر سر راه آنها بود و به همین خاطر مذهب جعلی را به نام وهابیت درست کردند و در ایران رضا خانی را روی کار آوردند.

سلیمانی بیان کرد: در واقع جنگ های جهانی اول و دوم برای هماهنگ سازی در جهت ساخت نظام سرمایه داری بود که دنیای تک قطبی را به دنیای دو قطبی تبدیل کنند.

جانشین فرمانده ناجا اظهار کرد: در همه کشورهای جهان دو قطبی سازی و مدیریت افکار عمومی انجام می شود و ساده اندیشی است که فکر کنید روسای جمهور آمریکا بر اساس رأی مردم آمریکا روی کار می آیند بلکه کاراکترهای پشت پرده آمریکا برای مدیریت جهان روسای جمهور را سر کار می آورند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با برهم زدن نظام دو قطبی جهانی در این مقطع زمانی ظهور پیدا کرد که پرچم آن توسط حضرت امام(ره) برافراشته شد و با شعار نه شرقی و نه غربی تمام بنیان نظام سلطه را بر هم زد.

سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی با شکل گیری پنج مرحله خود که در حال تشکیل است تمام باورها و داشته های غر ب را دچار تزلزل کرد بدون اینکه پشتوانه ای در دنیا داشته باشد.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: تمام قدرت های دنیا در طول ۴۰ سال گذشته هرچه داشتند و توانستند علیه انقلاب به کار گرفتند ولی ایران اسلامی روز به روز به قدرت روز افزون تبدیل شد، البته خداوند متعال وقتی اراده می کند ملتی را آنچنان سرافراز می کند که عزت و سربلندی آن مورد خاص و عام باشد.

وی اضافه کرد: کشوری که در مقطعی دغدغه هوی دفاع از مرزهای خود را داشت امروز به قلب اروپا و منطقه آسیا نفوذ کرده و تمام ارکان قدرت را تحت تاثیر نفوذ خود قرار داده است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه دشمنان با برنامه های مختلف قصد ضربه زدن به نظام را دارند بیان کرد: دشمن در سال ۸۸ با راه اندازی فتنه قصد براندازی داشت ولی نتوانست، در سال ۹۶ به بهانه نارضایتی های معیشتی اردو کشی خیابانی را با هدف براندازی حمایت کرد ولی بازهم نتوانست ولی امروز دشمن با رویکرد دیگر قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارد.

وی افزود: نظام سلطه با روی کار آوردن ترامپ به زعم خودشان قصد در قفس نگه داشتن قدرت طوفانی جمهوری اسلامی را داشتند و در ادامه با تعریف برجام های ۱،۲،۳ برنامه هایشان را پیش ببرند.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: دشمنان سال گذشته را سال براندازی نام گذاری کردند ولی در ۲۲ بهمن ملت ایران آنچنان پاسخ و سیلی محکمی به آنها زدند که تمام برنامه های دشمن را دچار سرخوردگی و حیرت کردند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه امروز غرب نشینان فراری در غرب به ایرانی بودن خود افتخار می کنند افزود: چرا که قدرت نظام جمهوری اسلامی امروز به یک الگو تبدیل شده است و دنیا را به نقطه ای رسانده که کوچکترین تهدید علیه جمهوری اسلامی دشمن را در هر نقطه ای پشیمان خواهد کرد و این اقتدار ایران اسلامی است که قطعا ماندگار است.

وی اضافه کرد: در اردیبهشت امسال اتاق فکر نظام سلطه رسما به رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که نظام جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست ولی می توانند با تنگنا قرار دادن معیشت مردم ضربه هایی درونی به آن وارد کنند و این اهمیت وحدت در کشور را چند برابر می کند.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: این که رهبر معظم انقلاب می بفرمایند با تمام وجود و قوا اگر به جنگ نظام سلطه برویم قطعا بزرگترین شکست را در طول تاریخ برای آمریکا رقم خواهیم زد، این به ما می گوید که انسجام درونی باید روز به روز تقویت شود.

سلیمانی با بیان اینکه ‌آینده ای بسیار پر امید در انتظار ملت ایران و انقلاب اسلامی است ادامه داد: دشمن قطعا نمی تواند ما را به گذشته بازگرداند ولی همه دشمنی خود را علیه ملت ایران به کار خواهد گرفت.

وی افزود: امروز در نیروهای مسلح آن چیزی که اولویت مهم است دفاع از امنیت و اقتدار کشور است و رسالت امنیت را با هیچ چیزی عوض نخواهیم کرد که خدمت گذاری در همه ابعاد، پاسداری از همه ارزش ها انقلاب و دفاع از دستاوردهای انقلاب در همه عرصه ها نمونه بارز این دفاع است .

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: امروز اگر پلیس از ایجاد معضلات اجتماعی جلوگیری می کنیم می دانیم که دشمن پشت پرده همه این قضیه ها است و امروز دشمن تمرکز خود را بر روی آسیب های اجتماعی همچون کشف حجاب گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد از ملت ایران به ارزش های دینی اعتقاد دارند بیان کرد: ولی نباید اجازه داد عده ای سودجو آرامش و اعتقادات دینی جامعه را خدشه دار کنند.

وی ادامه داد: اگر مقابله با توزیع مواد مخدر در کشور مقتدرانه پیش می رود این مصداق عینی دفاع از ارزش های انقلاب است و امروز مقابله با زالو صفتان برای تحمیل فشارهای بیشتر بر روی ملت یک ضرورت برای ناجا است چراکه محور کار ما ایجاد آرامش تمام قد برای مردم است و قطعا امسال سال شکست دشمن است.

سلیمانی تاکید کرد: پیام اساسی بیانیه گام دوم انقلاب به دشمن این است که اگر دشمن برای یک سال جهت براندازی جمهوری اسلامی برنامه ریزی می کند ما با گام دوم انقلاب برای پیشرفت و رسیدن به اهداف چهل ساله برنامه ریزی می کنیم.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: قدرت، مقبولیت و مشروعیت از مولفه های مهم اقتدار است که نیروی انتظامی هر سه را با هم دارد و در طی این ۳۰ سال این مولفه ها را افزایش داده است و به طور مثال مقبولیت نیروی انتظامی در کشور بیش از ۷۰ درصد است.

وی با بیان اینکه مردم پلیس بی عرضه نمی خواهند ادامه داد: امروز هرچقدر پلیس هوشیارتر و باصلابت تر باشد مردم احساس امنیت و رضایت بیشتری را دارند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: کارکنان ناجا باید خود را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهند و هر پویشی برای تحقق این موضوع نیاز است باید انجام شود.

وی ادامه داد: میانگین هفته ای دو شهید در مجموعه ناجا داریم و این نشان می دهد کارکنان ناجا با مجاهدت ها و ایثارگری های خود مأموریت های ناجا را انجام می دهند و درب شهادت بر روی نیروی انتظامی باز است.

سلیمانی با اشاره به اینکه آمادگی ناجا در استان مرکزی بالای ۷۵ درصد است خاطرنشان کرد: این مناسب است ولی در استان مرکزی موضوع شرارت وجود دارد که مردم را اذیت می کند و باید با آن جدی برخورد شود و همچنین تأمین امنیت فضای مجازی و امنیت اخلاقی نیز باید در استان در دستور کار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات