بسیجیان کارگر استان در قالب یک اتوبوس با بدرقه معاون همانگی سپاه حضرت عباس (ع) و معاون شورای قشر بسیج کارگری عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۲۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

کاروان راهیان نور بسیج کارگری استان اردبیل به شمالغرب کشور اعزام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در آیین بدرقه بسیجیان کارگر استان که از مقابل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور انجام شد گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور جهت بهره‌گیری از غنی‌ترین ثروت فرهنگی کشور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) افزود: باید قدردان میراث گران‌بهای دفاع مقدس بوده و در راستای پاسداشت مجاهدت و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران در این دوران در راستای ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های آنها در جامعه گام برداریم.

در ادامه این آیین معاون شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل گفت: به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله‌ العالی) شهدا قلب تپنده انقلاب هستند و زنده نگه داشتن یاد و راه آنان کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: بسیجیان اعزام شده در این کاروان در مناطق عملیاتی شمال غرب حضور خواهند داشت و راویان در مناطق مختلف عملیاتی به تشریح عملیات های انجام شده در مناطق خواهند پرداخت.

محمد صباحی هدف از اعزام کاروان‌ها را لمس جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس در جای جای ایران اسلامی از نزدیک دانست و گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی ارزشنمد برای درک حماسه رزمندگان، جانبازان و شهدا با امکانات محدود و شرایط ویژه می باشد.

ارسال نظرات