رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: بیانیه سیاسی، انقلابی و الهی گام دوم انقلاب نقشه راه کاملی برای مسؤولان و عموم مردم بوده و عمل به بند بند آن تضمین‌کننده تداوم مسیر عزتمند نظام خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۲۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه کامل است/ ۵ هزار شهید ورزشکار الگوی جوانان معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار داود آذرنوش در نخستین همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل وزارت ورزش و جوانان که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان نقشه راه کامل، مسیر روشنی از حرکت همراه با عزت و اقتدار کشور را مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه گام برداشتن پیرو بند بند این بیانیه راهگشا، حلال بسیاری از مشکلات و کمبودها خواهد بود؛ افزود: با نقشه راه جامع بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت در چارچوب آن صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نیز میسر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه توسعه فرهنگ خاضعانه بسیجی در کشور نیازمند انسجام نیروها و برنامه‌ریزی دقیق است، افزود: با بهره‌گیری از ابزارهای نوین فرهنگ‌سازی می‌توان روحیه جهادی و بسیج‌وار را در بین نسل جدید انقلاب تقویت کرد.

وی از برخورداری انقلاب اسلامی از پنج هزار شهید ورزشکار در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: برای تمامی ورزشکاران و جوانان الگوبرداری از شهدا و ایثارگران و فرهنگ‌سازی لازم برای معرفی این گوهرهای ارزشمند با آثار مثبت دنیوی و اخروی همراه خواهد شد.

آذرنوش با بیان اینکه در شرایط کنونی برهه طلایی همکاری وزارت ورزش با سازمان بسیج فراهم شده است، تاکید کرد: تفکر بسیجی در بین ورزشکاران با تقویت روحیه تعامل، هماهنگی و همکاری باید به بهترین شکل ممکن ترویج شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از ضرورت‌های جامعه دانست و گفت: شهدا با ایثار خود درس دلدادگی و شهادت را به ما آموختند و عزت و امنیت کنونی را مرهون چنین جان‌فشانی‌هایی هستیم.

ارسال نظرات