سید ساجد یعقوبی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: ترس اصلی دشمنان از حضور بسیجی‌وار و پرشور مردم در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز بوده تا بار دیگر غیرت و تعهد مردم با مانع‌تراشی در مقابل مطالبات و خواسته‌های شیطانی استکبار همراه شود.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۲۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز ندایی در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل وزارت ورزش و جوانان با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در سالن کنفرانس ورزشگاه رضا زاده اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ترس اصلی دشمنان از حضور بسیجی‌وار و پرشور مردم در صحنه های حساس و سرنوشت‌ساز بوده تا بار دیگر غیرت و تعهد مردم با مانع‌تراشی در مقابل مطالبات و خواسته‌های شیطانی استکبار همراه شود.

ندایی ادامه داد: دشمنان انقلاب زمانی زمانی که متوجه شدند از طریق حمله نظامی نمی‌توانند به خواسته‌های خود دست یابند تحریم‌های ظالمانه و شدید اقتصادی را وضع کردند تا در ادامه با هجمه فرهنگی نارکارآمدی نظام را برای مردم القا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: قطع ارتباط بین مردم و حاکمیت از آرزوهای دست نیافتنی دشمنان انقلاب خواهد بود و تا زمانی که پشتیبانی مردم از انقلاب و آرمان‌های موجود وجود داشته باشد، دست مستکبران و ایادی‌های آنان از اهداف خبیثانه کوتاه خواهد ماند.

ارسال نظرات