سید ساجد یعقوبی
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل مطرح کرد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قویت سنگر‌های فرهنگی با تقویت سازمان بسیج امکان‌پذیر خواهد شد و سازمان بسیج ورزشکاران با توجه به جامعه آماری مطلوب خود در ترویج چنین آرمان‌هایی سهم خود را ایفا می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۲۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

نقش مهم بسیج در تحکیم هویت ملی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام آقاخانی در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل وزارت ورزش و جوانان با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در سالن کنفرانس ورزشگاه رضا زاده اردبیل، نگاه به بسیج را نگاهی تکلیف محور دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه جوانان به عنوان بدنه اصلی و توانمند جامعه سهم مهمی در راستای توسعه و شکوفایی کشور عهده‌دار هستند، برخوردار شدن آنان از روحیه بسیجی‌وار نویددهنده روزهای خوبی برای تحکیم هویت ملی و دینی کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: تقویت سنگرهای فرهنگی با تقویت سازمان بسیج امکان‌پذیر خواهد شد و سازمان بسیج ورزشکاران با توجه به جامعه آماری مطلوب خود در ترویج چنین آرمان‌هایی سهم خود را ایفا می‌کند.

به گفته وی از جمله اولویت‌های مربیان ورزشی تربیت جوانان مخلص، متعهد و کارآزموده بوده و در موضوع ورزش تنها نباید به بعد قهرمانی آن توجه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر پایه‌ریزی معارف اخلاقی بین جوانان برای برخورداری از افراد مجهز به دانش‌های روز تاکید کرد و ادامه داد: باید به بهترین شکل ممکن از موضوع فراگیر ورزش برای ترویج اخلاقیات و روحیه بسیجی سود جست.

ارسال نظرات