جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنان با سست کردن اعتقادات دینی و نشانه‌گیری عفت و حیای جامعه درصدد پیش بردن اهداف شوم خود در قبال انقلاب هستند و این هجمه فرهنگی هوشیاری مطلق عموم مردم را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۲۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

دشمن حیا و عفت جامعه را نشانه گرفته است/ بصیرت لازمه مقابله با هجمه های دشمنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در نخستین همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل وزارت ورزش و جوانان که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با سست کردن اعتقادات دینی و نشانه‌گیری عفت و حیای جامعه درصدد پیش بردن اهداف شوم خود در قبال انقلاب هستند و این هجمه فرهنگی هوشیاری مطلق عموم مردم را می‌طلبد.

وی توجه به فرهنگ والای ایرانی- اسلامی را برای عبور از توطئه‌های دشمنان یک ضرورت دانست و افزود: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و جنگ روانی ایجاد شده نیازمند بصیرت لازم و شناخت دشمن هستیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: شناسایی توانمندی‌ها و حفظ انسجام داخلی تحت پرچم ولایت و گام برداشتن طبق بیانیه گام دوم انقلاب خط بطلانی بر تمامی ادعاها و نقشه‌های استکبار جهانی بر علیه نظام خواهد کشید.

وی سنگر بسیج را همراه با علم و عمل دانست و ادامه داد: حفظ ارزش‌ها و فرهنگ والای اسلامی - ایرانی در تمامی صحنه‌ها یک ضرورت بوده و باید در تمامی شرایط هوشیار بود تا به بهانه‌های مختلف از آرمان‌های مورد تاکید انقلاب فاصله نگیریم.

مستعد حصاری با بیان اینکه تلفیق روحیه ورزشکاری با فرهنگ و عمل بسیجی باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود، تشریح کرد: ورزشکاران باید روحیه پهلوانی، ایمان، ایثار، تلاش انقلابی و حضور در صحنه‌های حساس و مهم را در خود تقویت کرده و تداوم حرکت عزتمند و مقتدرانه کشور در عرصه‌های مختلف را رقم زنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان خطاب به ورزشکاران گفت: توسعه ورزش قهرمانی به دلیل این که قله‌ای برای ایجاد انگیزه در بین جوانان در حرکت به سمت ورزش و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در میادین مختلف باشد، بسیار ارزنده است اما فتح این قله‌های قهرمانی به دلیل متغیربودن وضعیت جسمانی ورزشکاران همیشگی و پایدار نخواهد بود مگر آن که منش پهلوانی و افتادگی معنوی در بین ورزشکاران رخنه کند.

ارسال نظرات