خبرهای داغ:

خبرنگاران با تیغ قلم، با سفیران یاس و دروغ و تباهی در ستیزند

معاون استاندار و فرماندار شاهرود گفت: ۱۷ مرداد مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۵۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
خبرنگاران با تیغ قلم، با سفیران یاس و دروغ و  تباهی در ستیزندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران متعهد و دلسوز تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
«ن والقلم و ما یسطرون»
سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد.
۱۷ مرداد ماه که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، روز خبرنگار نامگذاری شده است که در حقیقت یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.
۱۷ مرداد مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند. بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
اینجانب این روز شکوهمند را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های ارزشمند فعالان این حوزه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار تعالی بخش جامعه قدردانی می‌نمایم. امیدوارم همواره در راه خدمت به مردم پیروز و سربلند باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها