خبرهای داغ:
رییس مجمع بسیج ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قم
رییس مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسن مجتبی(ع)گفت: در نظام اسلامی خبرنگار باید در خدمت اهداف انقلاب اسلامی بوده و به تمام معنا با بهره گیری از بصیرت دینی و تقوای سیاسی در ترویج تفکر انقلاب اسلامی تلاش نماید.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۶۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام جعفر آزادمنش رییس مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) ضمن تیریک روز خبرنگار، اظهار داشت: در نظام اسلامی خبرنگار باید در خدمت اهداف انقلاب اسلامی بوده و به تمام معنا با بهره گیری از بصیرت دینی و تقوای سیاسی در ترویج تفکر انقلاب اسلامی تلاش نماید؛ و الحمدلله خبرنگاران زیادی داریم که با بصیرت مثال زدنی در مقابل جبهه کفر و الحاد و مرتجعین و غربزده‌ها می‌ایستند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: امروز خبرنگار انقلابی، جهادگر خط مقدم جبهه فرهنگی است و برای نیل به این هدف بایستی از لحا ظ. فکری و سیاسی و اعتقادی، از بنیه قوی و کار آمدی برخوردار باشد و این میسر نمی‌شود مگر با غور و کنکاش و مطالعه مباحث عقیدتی و سیاسی و جریان شناسی همراه با رعایت تقوای دینی و سیاسی.
آزادمنش افزود: انشاءالله ملت مقتدر و افتخار آفرین ایران اسلامی با تبعیت از اوامر، ولی امر مسلمین جهان سنگر‌های کلیدی جهان را برای ظهور منجی عالم بشریت فتح خواهند کرد و فرمایش امام خامنه‌ای عزیز در جان ما نشسته که فرمودند: «ملت ایران به فضل الهی خواهد توانست کاخ با عظمت اسلامی را برافراشته و سربلند سازد و آین آینده قطعی ملت ایرن است»
ارسال نظرات