خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)

گروه‌های مقاومت طرح اسراییلی تشکیل داعش را خنثی کردند

جانشین فرماندهی سپاه قم گفت: گرو‌ه های مقاومت از کشور‌های عراق و لبنان و افغانستان طرح منطقه‌ای اسرائیل در تشکیل داعش را خنثی کردند
کد خبر: ۹۱۶۳۵۹۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان بعدازظهر چهارشنبه در جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسین (ع) که در سالن همایش عصر آفتاب برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات سپاه با اشراف فرماندهی در ارزیابی و تجلیل از رده‌های خود عملکرد یک ساله خود را بازبینی می‌کنند، یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: شرایط کشور و منطقه به نحوی است که با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام تهدیدات از جمله درگیری‌های خیاباتی تا جنگ تحمیلی و جنگ نرم و امروز با جنگ اقتصادی، ملت ایران به تجربیات و استقامت خود افزوده است.

جانشین فرمانده سپاه استان با بیان اینکه طرح تشکیل داعش با مدیریت اسرائیل و اجرای کشور‌های اروپای و حمایت مالی عربستان در منطقه اجرای شد افزود: ۱۰ سال فعالیت سازماندهی و آموزش آنان به طول انجامید، و در اصل اسرائیل طرح از نیل تا فرات خود را در تشکیل داعش پیاده سازی کرده بود و شامل کشور‌های عراق و لبنان و سوریه و افغانستان و پاکستان بود.

بیطرفان خاطرنشان کرد: با هدایت و راهبرد مقام معظم رهبری تشکیل گروه‌های مقاومت از کشور‌های منطقه باعث شد، طرح داعش در منطقه شکست بخورد.

وی با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه گفت: هرکس با دشمن دست دوستی بدهد، منجر به شکست و تحریم است.
ارسال نظرات