خبرهای داغ:

تجلیل از برترین‌های ناحیه امام حسین (ع) در سومین جشنواره مالک اشتر

برگزیدگان رده‌های مقاومت ناحیه بسیج امام حسین (ع) در سال ۹۷، عصر چهارشنبه در سومین جشنواره مالک اشتر در سالن همایش‌های عصر آفتاب قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۹۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، هادی قنبریان دبیر اجرایی جشنواره مالک اشتر در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره اظهار کرد: بحث اشراف فرماندهی، از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و در سلسله مراتب نیرو‌های مسلح در حال اجرا است.
وی افزود: فعالیت‌ها و ماموریت‌های تمام رده‌های مقاومت بسیج در جهت بررسی تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح ارزیابی می‌شود.
دبیر اجرایی سومین جشنواره مالک اشتر با اظهار اینکه شاخص‌های ارزیابی، برنامه‌های بسیج در طول سال و ماموریت‌های ابلاغی است افزود: در طرح اعتلای فرماندهان، تمان سلسله مراتب در آن بصورت جزئی برای آن‌ها ارزیابی و نظارت صورت گرفته است.
وی گفت: برنامه‌ها بصورت جدی در ناحیه امام حسین (ع) دنبال می‌شود و معاونت‌ها توسط کمیسیون‌های تخصصی اقدام به ارزیابی رده‌های خود از پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها می‌کنند.
قنبریان با اشاره به اشراف و ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ۹۷ خاطرنشان کرد: حوزه شهید عابدی به عنوان نمونه کشوری در سازمان بسیج مستضعفین، حوزه حضرت فاطمه (س) در سطح استان قم و حوزه‌های شهید ابراهیمی و حضرت زهرا (س) در سطح ناحیه معرفی شدند.
ارسال نظرات