فرماندار تربت‌جام در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اشاره به این‌که رسانه متعلق به جریان‌ها است تأکید کرد: مهم‌ترین رسالت خبرنگاران آگاه بخشی و اطلاع‌رسانی در نشر و انعکاس خدمات دولت‌ها به مردم که در حقیقت خدمات خوب متعلق به‌نظام اسلامی است و جلوی سیاه نمایی‌ها را می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۱۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل فرهنگی «مرتضی حمیدی» با تبریک روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای حوزه خبر و رسانه به‌ویژه شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاران زبان گویای و رسای مردم در انتقال مطالبات مردم به مدیران در سطوح مختلف است.

وی با اشاره به این‌که رسانه متعلق به جریان‌ها است تأکید کرد: مهم‌ترین رسالت خبرنگاران آگاه بخشی و اطلاع‌رسانی در نشر و انعکاس خدمات دولت‌ها به مردم که در حقیقت خدمات خوب متعلق به‌نظام اسلامی است و جلوی سیاه نمایی‌ها را می‌گیرد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید با نگاه واقع‌بینانه قلم بزنند و پاسخی درست و منطقی از سوی مدیران برای مردم داشته باشند.

فرماندار تربت‌جام خاطرنشان کرد: کار رسانه خیلی مهم و بالاتر از یک جریان و دسته‌بندی‌ها است و باید واقعیت‌های به جامعه اطلاع‌رسانی شود.

«مرتضی حمیدی» امیدبخشی به مردم را ویژگی مهم دیگر خبرنگاران برشمرد و افزود: توقع داریم خدمات دولت‌ها که متعلق به‌نظام اسلامی است را در جهت امیدبخشی به آینده به اطلاع مردم رسانده و این ضعف دولت را بااطلاع رسانه‌ای دقیق برطرف کنند.

درادامه «حیدر بیگی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به این که خبرنگاران رسالت پیامبرگونه دارند تا اعتماد مردم را جلب کند گفت: خبرنگاران خود را متعلق به مردم بدانند و بیشترین انتقاد سازنده را هم از فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.

گفتنی است: در آستانه فرارسیدن ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» آیین تجلیل و تکریم از خبرنگاران تربت‌جامی به همت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار و با لوح سپاس و هدیه از زحمات قدردانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها