مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه و بزرگداشت شهدای مظلوم منا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۱۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا توسلی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آئین پرفیض زمزمه دعای عرفه و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم منا، همزمان با  عصر یکشنبه 20مرداد، روز عرفه و روز نیایش در شهرهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری و مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

توسلی خاطرنشان کرد: در شهرستان سامان نیز آئین زمزمه دعای پرفیض عرفه در مسجد جامع این شهر رأس ساعت 17 روز یکشنبه 20 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این مراسم معنوی در شهر کیان نیز رأس ساعت 16 روز یکشنبه 20 مردادماه در آستان مقدس امامزاده عزیزالله برگزار می شود و سید مصطفی میرداماد از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت به مداحی خواهد پرداخت.

آقای چراغیان مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد نیز گفت: مراسم معنوی دعای پرفیض عرفه در شهرکرد مرکز استان نیز به همراه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم منا،  روز یکشنبه ساعت 16:30 با مداحی ذاکر اهلبیت و عصمت طهارت هاشم صدفی تهرانی برگزار می شود.

وی افزود:  این مراسم باشکوه همچون سال های گذشته از شبکه های مختلف صدا و سیما و مرکز استانی جهانبین پخش خواهد شد.

ارسال نظرات