خبرهای داغ:

خبرنگار، شغلش ساختن جهانی آگاه‌تر و کامل‌تر با آمیزه‌ای از عقل، درایت، پشتکار و عشق

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود گفت: روز خبرنگار فرصتی است برای گرامی‌داشت جماعتی که شغل‌شان ساختن جهانی آگاه‌تر و کامل‌تر با آمیزه‌ای از عقل، درایت، پشتکار و عشق است.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۲۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
متن پیام، به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن. و القلم و ما یسطرون
حقیقت نگار هستی به قلم عزتی ابدی بخشید و این خود مدال افتخاری بزرگ برای صاحبان قلم و اصحاب رسانه است.
بی تردید اصحاب رسانه و به طورخاص خبرنگاران پرتلاش نقشی محوری در زمینه ارتقا سطح دانش و آگاهی‌های یک جامعه ایفا می‌نمایند و تأثیر فعالیت‌های گسترده آن‌ها در روشنگری، شفاف سازی و تصمیم گیری رهبران با تهیه و ارسال سریع و دقیق اخبار بر کسی پوشیده نیست.
بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت، درستی و مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه دانست که سلاح آنان سلامت نفس و قلمشان است که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند.
روز خبرنگار فرصتی است برای گرامی‌داشت جماعتی که شغل‌شان ساختن جهانی آگاه‌تر و کامل‌تر با آمیزه‌ای از عقل، درایت، پشتکار و عشق است.
١٧ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی یکی از ستارگان درخشان عرصه خبر و روزخبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک عرض می‌نمایم. بی تردید زحمات شما عزیزان که چشم و چراغ جامعه و پل ارتباطی میان مردم و مسولین هستید در پیشگاه دادار هستی را پاداشی عظیم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها