مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، خبرنگاران را افرادی مردمی و طرفدار عموم جامعه دانست و گفت: رسالت یک خبرنگار، حفاظت از منافع عموم است و باید در راستای منافع عمومی کشور حرکت کند.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۳۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع کارکنان سپاه با تسلیت شهادت امام باقر(ع) و تبریک روز خبرنگار، استفاده از ادبیات مردم فهم، دقت در صحت و درستی اخبار درج شده، و تلاش برای آگاه سازی عامه مردم بدون ایجاد تنش در جامعه را از ویژگی های یک خبرنگار خوب برشمرد و افزود: یک خبرنگار خوب باید زمان شناس و موقعیت شناس باشد.

   وی با اشاره به خوی تفرقه افکنانه خبرنگاران خارجی و تلاش آنان در مایوس سازی ملت ما با انتشار اخبار کذب و شایعات دروغ، اظهار داشت: اختلاف افکنی و شایعه پراکنی از بدترین آفات در عرصه خبرنگاری است.

   حجت الاسلام امیرنژاد در بخش دیگری از سخنانش با تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی را یک فرهنگ، حرکت و سمت گیری در راستای نیل به اهداف نظام دانست.

وی گفت: امروز کشور به حرکت جهادی در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی و ... دارد و اگر ما در تمامی برنامه ها بتوانیم جهادی حرکت کنیم، پیشرفت، اقتدار، عزت و استقلال کشور تضمین شده و نتیجه اش یاس دشمن و رعب و وحشت او خواهد بود.

ارسال نظرات