آیین افتتاحیه اردوهای طرح هجرت3 با حضور مسئولینی از سپاه و آموزش و پرورش و دانش آموزان شرکت کننده در این طرح در دبیرستان مصطفی خمینی میانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۳۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین فرمانده سپاه میانه در این مراسم با اشاره به اهداف و دستاوردهای اردوهای هجرت دانش آموزی، آن را یکی از بهترین برنامه ها در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و در عین حال انجام پروژه های بهسازی، مرمت و زیباسازی با صرف زمان و هزینه اندک و کیفیت بهتر دانست.

   محمد بیرامی با یادآوری بعد اعتقادی و فرهنگی این اردو، اظهار کرد: این اردو علاوه بر کار اجرایی، نقش مهمی در غنی سازی اعتقادات دانش آموزان داشته و تمرینی برای خودسازی است.

هجرت سه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میانه آغاز شد

   وی افزود: دانش‌آموزان با حضور در این اردو‌ها، واقعیت‌های جامعه را بهتر درک کرده و با آن‌ها آشنا می‌شوند، به پیشبرد اهداف نظام کمک می کنند و همزمان از برنامه های اعتقادی، فرهنگی و ورزشی نیز برخوردار می شوند.

   معاون پرورشی آموزش و پرورش میانه نیز با تشریح پروژه های اجرایی اردوهای هجرت گفت: امسال در قالب طرح هجرت در مجموع در بیش از 12 مدرسه، عملیات بازسازی، زیباسازی، رنگ آمیزی و تعمیرات میز و نیمکت مدارس انجام می شود.

   پیمان رحمانی افزود: امسال در طرح هجرت۳ مدارس، بیش از 100 نفر از دانش آموزان حضور داشته و این طرح را به مدت 600 نفرروز اجرا خواهند کرد.

 آیین افتتاحیه اردوهای هجرت3 حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده با حضور 100 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این طرح و جمعی از مسئولین سپاه و آموزش و پرورش در دبیرستان دوره اول مصطفی خمینی میانه برگزار شد.

   اردوهای طرح هجرت سه در راستای محرومیت زدایی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، همه ساله توسط بسیج دانش آموزی اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها