فروتن درجمع ائمه جماعات امامشهر:

تنها راه حل مشکلات، اتکای به داخل وقطع امید از برجام است

مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد در همایش روحانیون و ائمه جماعات امامشهر که به همت حوزه فجر برگزار گردید گفت: امروز در فضایی به سر می‌بریم که اوج تنش بین ایران وآمریکا مشاهده می‌شود وآمریکا به دلیل اینکه از هیچ طریق دیگری نتوانسته است ایران را متوقف سازد به جنگ تمام عیار اقتصادی روی آورده است.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۳۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از  یزد؛ سروان پاسدار سید محمد علی فروتن در جمع أئمه جماعات امامشهر اظهار داشت: آمریکایی‌ها سعی داشتند با برهم زدن معادلات قدرت در منطقه، محیط را برای جمهوری اسلامی ناامن کنند؛ اما با پاسخ قاطع وهوشمندانه جمهوری اسلامی روبرو شدند.
وی در ادامه با اشاره به ساقط شدن پهباد آمریکایی ومتوقف شدن کشتی انگلیسی در خلیج فارس افزود: امروز، موازنه قدرت در منطقه، به نفع جمهوری اسلامی در حال تغییر می‌باشد.
این کارشناس سیاسی در ادامه تصریح نمود: ایران اسلامی، امروز در شرایط تحریم، دو راه بیش‌تر ندارد یا اینکه تابع باشیم که در این راه، هم تحقیر، هم سرزنش وهم باج دادن وجود دارد ویا اینکه مقاومت کنیم که در این راه، هم امکان پیروزی متصور است و هم هزینه‌های طرف مقابل را افزایش دادیم وهم با عزت وسربلندی زندگی خواهیم کرد.
فروتن در پایان با اشاره به مشکلات امروز کشور گفت: تنها راه حل مشکلات کشور، اتکای به داخل است همانطوریکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم فرمودند: همه راه حل‌ها در داخل کشور است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات