فرمانده سپاه روح‌الله گفت: قرارگاه حضرت امام(ره) در قالب های مختلف و با محوریت اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و دانشجویان کار کنگره را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۴۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله به همراه مصطفي مشايخي مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان مركزي به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی حضور یافت و از تلاش فعالانه عرصه خبر در آگاهی بخشی تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این بازدید از با اشاره به اینکه امروز ستاد کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی از نقطه نظرات رسانه ها استقبال می کند گفت: از همه رسانه ها با هرجناح و سلیقه ای که دارند دعوت می کنیم در خصوص کنگره شهدای استان نظر دهند و در جهت برگزاری باشکوه تر آن کمک کنند.

وی فضا سازی در راستای کنگره شهدا را لازم و ضروری خواند و افزود: کنگره شهدا گفتمان ایثار و شهادت را در جامعه تقویت می کند و می تواند در این شرایط برخی از ارزش های انقلاب را دوباره احیا کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس گنج تمام نشدنی است و تنها نمی توان از این گنج عظیم بهره مند شد گفت: شهدا با مجاهدت ها و ایثارگری های خود گفتمان تولید کردند و امروز جامعه نیاز دارد که این گفتمان ارزشی تقویت شود و در واقع این یک ضرورت بسیار مهم است.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی در ذیل کنگره شهدا بیان داشت: تئاترهای خیابانی که با محتوای کنگره شهدا برگزار می شوند فرصت های بسیار مناسبی برای تهیه گزارش های خبری و تحلیلی هستند که می توانند افکار عمومی را به سمت شهدا هدایت کنند و رسانه ها باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

سردار کریمی با بیان اینکه 148 جلسه ستاد کنگره شهدا در استان مرکزی برگزار شده و از همه نقطه نظرات در جهت برگزاری کنگره استفاده شده گفت: همچنین از کلیه فعالین رسانه ای دعوت می کنیم در خصوص تولید محتوا با محوریت کنگره شهدا کمک دهند و ما هم در این مسیر قطعا در حد توان حمایت های مادی و معنوی لازم را انجام خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه کنگره شهدا یک رویداد فرهنگی در سطح ملی است افزود: هر ده سال یک باری این واقعه عظیم اتفاق می افتد و اجلاسیه پایانی کنگره شهدا نقطه پایانی کار کنگره نیست و قطعا نقطه شروعی برای کار شهدا است و کلیه کسانی که در کنگره شهدا فعالیت می کنند قطعا برای ادامه مسیر مصمم تر از قبل راه را ادامه می دهند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأسیس قرارگاه حضرت امام(ره) را در راستای ادامه کار کنگره شهدا دانست و بیان داشت: قرارگاه حضرت امام(ره) در قالب های مختلف و با محوریت اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و دانشجویان کار کنگره را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه 120 استاد و دانشجو برای برگزاری برنامه هفت اقلیم پای کار آمده اند گفت: در هفت اقلیم برنامه های متنوعی در راستای تبیین تاریخ انقلاب و سابقه مبارزاتی امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده و همچنین بیش از 700 برنامه فرهنگی در راستای کنگره شهدا برنامه ریزی شده که بخش قابل توجهی از آنها نیز انجام و تأثیر مناسبی در جامعه داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات