خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور آمریکا و دولت ترامپ از یک توافق بین‌المللی که کشورهای عضو سازمان ملل امضا کرده بودند، خارج شدند و عملاً بی‌ثباتی و بی‌اعتمادی را در روابط و قراردادهای بین‌المللی ایجاد کردند.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۸۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  از خوزستان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پس از دیدار با جمعی از پاسداران خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کشور آمریکا و دولت ترامپ از یک توافق بین‌المللی که کشورهای عضو سازمان ملل امضا کرده بودند، خارج شدند و عملاً بی‌ثباتی و بی‌اعتمادی را در روابط و قراردادهای بین‌المللی ایجاد کردند.

وی افزود: کشور آمریکا با ایجاد تحریم‌ها و فشارهای مختلف در زمینه‌های متفاوت میلیاردها دلار خسارت به کشور و ملت ایران وارد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات غیرمنطقی از سوی آمریکا، عنوان کرد: تجربه تاریخی کشور ایران نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و ملت ایران به دلیل رفتارهای نامربوط و استعمارگرانه آمریکا مایل به ارتباط با کشور آمریکا نیست و آمریکا به همین بهانه در حق مردم ایران همچنین اقداماتی انجام می‌دهند.

وی گفت: هدف کشور آمریکا از انجام چنین اقداماتی فشار به مردم است تا با ایجاد فشار، مردم را علیه نظام جمهوری اسلامی وارد میدان کنند.

رضایی با اشاره به اهمیت حضور مردم در سال جاری، اظهار کرد: حضور مردم در رویدادهای مهم ازجمله محرم، ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و انتخابات باعث می‌شود که دشمن متوجه شود تمام تلاش‌های او تا امروز بی‌نتیجه بوده و دست از فشارها علیه مردم ایران بردارد.

وی گفت: حضور و نقش مردم تعیین کننده است و می‌تواند آمریکا را مجبور کند تا به توافقات بین‌المللی انجام شده برگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها