فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تقویت عدالت اجتماعی نیز باید همواره از سوی رسانه ها مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۹۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی  در آیین گرامیداشت روز خبرنگاربا اشاره بر لزوم توجه رسانه ها به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: نقشه راه ۴۰ ساله دوم انقلاب این بیانیه است و اگر کسی این بیانیه را نخواند نمی تواند خبرنگار در طراز انقلاب اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر خبرنگاران و رسانه های استان فعالیت مطلوبی داشتند، گفت: خیلی خوب کار کردند و از حق مردم  به خوبی دفاع شد، خبرنگاران باید صددرصد موضوعات مختلف را اطلاع رسانی کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در تمامی اخبار خود به موضوع وحدت توجه ویژه‌ای داشته باشند  و اطلاع رسانی خبرنگاران باید در راستای حفظ وحدت در جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه اخبار رسانه ها باید در راستای تقویت حاکمیت دین و مردم باشد، افزود: همچنین تقویت امنیت در کشور یکی دیگر از موضوعاتی باید باشد که مورد توجه جدی رسانه ها قرار گیرد.

کشکولی عنوان کرد: مردم سالاری دینی، استقلال، آزادی، نظام انقلابی و دفاع از مردم، همیشه باید خط قرمز رسانه ها و خبرنگاران باشد.

وی  با بیان اینکه رسانه ها به محرومان کم پرداخته اند و این در حالی‌ است که این امر همواره باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد تصریح کرد:  مهمترین رسالت خبرنگاران بیان مشکلات قشر محروم و مستضعف جامعه است و نباید اخبار مسئولین باعث به حاشیه رفتن قشر مستضعف جامعه شود.

وی افزود:  باید مبانی مدیریت جهادی را در جامعه نشر دهیم و مسئولینی که اقدامات جهادی می‌کنند را فارغ از جناح بندی سیاسی به مردم معرفی کنیم تا این تفکر در جامعه نشر پیدا کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه مشکل امروز ما تبعیض و فساد در دستگاههای اجرایی است، عنوان کرد: رسانه ها باید مانع این تبعیض و فساد در جامعه شوند، رسانه ها در عین اینکه با اخبار خود جلوی تبعیض و فساد مالی را باید بگیرند با اخبار و اطلاع رسانی خود زمینه ایجاد وحدت، تقویت امنیت  در جامعه را باید  فراهم آورند چرا که قلم رسانه ها از سلاح ما خیلی برنده تر است.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: کاندیداها وعده دست نیافتنی به مردم ندهند، با مردم راستگو باشند، پیشرفت ها و دستاوردها را فارغ از مسائل جناحی و سیاسی برای مردم تبیین کنند تا مردم امیدوار شوند که نظام برای آنها کار می کند.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه ایجاد سیاه نمایی و یاس در جامعه بسیار بد است، تصریح کرد: نظام خیلی کار کرده است، ضعف هایی وجود دارد اما خبرنگاران آنها را به گونه ای اطلاع رسانی کنند که مردم مایوس نشوند.

وی عنوان کرد: اکثریت مسئولان ما خودشیفته هستند و نمی خواهند نقد شوند، اما رسانه ها نقد مشوقانه داشته باشند تا ضعف ها از سوی مسئولان برطرف شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه تقویت عدالت اجتماعی نیز باید همواره از سوی رسانه ها مورد توجه قرار گیرد. گفت: رقابت سیاسی باید در کشور وجود داشته باشد اما جناح بازی سیاسی نباید در کشور وجود داشته باشد، افزود: هر کسی که رای آورد حاکمیتی باید عمل کند تا از همه ظرفیت ها استفاده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات