فرماندار شهرستان اردبیل گفت: امروز نیاز است در همه عرصه‌های جهاد و خدتمگذاری راه شهدا راه ادامه دهیم و عمل به وصیت این عزیزان کنیم چرا که، اوج ایثار و فداکاری ملت ایران در دوران دفاع مقدس.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۱۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

اوج ایثار و فداکاری ملت ایران در دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی در حاشیه اعزام ارهیان نور اقشار مختلف بسیج استان اردبیل با بیان اینکه زنده نگه داشتن و نام و یاد شهیدان والامقام کمتر از شهادت نیست ،اظهار داشت: امروز نیاز است در همه عرصه های جهاد و خدتمگذاری راه شهدا راه ادامه دهیم و عمل به وصیت این عزیزان کنیم چرا که،اوج ایثار و فداکاری ملت ایران در دوران دفاع مقدس.

وی افزود: کاروان راهیان نورمسیری است برای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و خدمتگذاری در بین همه نهاد ها بویژه خدمتگذاران ملت و ما بایستی با الگو قرار دادن فرهنگ اخلاص، خدمتگذار صادق و واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: نباید راه و نام شهدا به فراموشی سپرده شود چرا که داشته هایمان را مدبون این شهیدان والامقام هستیم و آنها در بدترین شرایط کشور و در جنگ تحمیل داشته هایشان را در طبق اخلاص گذاشتن و برای حفظ کشور و ناموس این ملت از همه چیز خود گذاشتن تا ما امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

ارسال نظرات