سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع):
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خبرنگار مطالبات و درد‌های مردم را به تصویر می‌کشد و با قلم خود می‌تواند درد‌های یک جامعه را بزداید به همین سبب می‌توان گفت خبرنگار خدمتگذار مردم است و میبینیم و اگر خبرنگار نباشد واقعیت های جامعه دیده نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۳۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

خبرنگاران خدمتگذاران کشور هستند/ فعالیت خبرنگاران بسیج چشم گیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی در حاشیه حضور در خبرگزاری بسیج اردبیل به مناسبت روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدی محمود صارمی و همه شهدای عرصه خبر و رسانه اظهار داشت: امنیت، عزت و اقتدار کشور مرهون خون های پاک شهدای ما هستند و امروز باید با اقدامات صحیح اهداف شهدا را زنده نگه داریم و خبرنگاران عزیز با نشان دادن واقعیت های جامعه، رسالت خطیر خبرنگاری را به جا آورند.

وی با بیان اینکه خبرنگار گوش و چشم جامعه است و در رأس جامعه قرار دارد افزود: قلم خبرنگار یعنی سرنوشت یک ملت و جامعه است و در بعضی جاها می تواند پیشرفت جامعه و در بعضی مواقع به ضرر یک کشور باشد لذا خبرنگاران و فرهیختگان بایستی خدمتگذار ملت باشند چرا که خبرنگاری یعنی خدمت به مردم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) ادامه داد: خبرنگار مطالبات و دردهای مردم را به تصویر می کشد و با قلم خود می تواند درد های یک جامعه را بزداید به همین سبب می توان گفت، خبرنگار خدمتگذار مردم است و میبینیم و اگر خبرنگار نباشد واقعیت های جامعه دیده نخواهد شد.

فیاضی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران خبرگزاری بسیج، بیان کرد: خبرنگاران بسیج فعالیت های چشم گیری دارند و فعالیت های سپاه و بسیج در را در عرصه های مختلف و ماموریت های سخت بسیج را به نمایش می گذارند لذا امروز نیاز است همه خبرنگاران با تفکر بسیج، به صورت جهادی و میدانی خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی را منتشر کنند.

حجت الاسلام فیاضی گفت: خبرنگار در ثیانت و حفظ و حراست دستاوردها و ارزشهای کشورمان نقش بسزایی دارند و نقش این عزیزان در ثبات امنیت فکری جامعه بسیار بزرگ است چرا که خبرنگار نقش بزرگی در جامعه دارد و همیشه و همه جا میبینیم با جان و دل کار می کند.

وی بیان داشت: خبرنگاران انقلاب، جهادی تفکر آزادی را در جامعه ترویج می دهد؛ در دوران دفاع مقدس خبرنگاران توانستند مظلومیت  و واقعیت های رزمندگان و شهدای ایران را که جانانه در جنگ تحمیلی به دفاع از خاک و ناموس خود متحمل شده بودند را به دنیا نشان دهند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: امروز نیاز است خبرنگاران بسیج و خبرنگاران افتخاری بسیج یک خبرنگار تراز انقلاب باشند، لذا می بایست عرصه های مختلف، علمی، اقتصادی، محرومیت زدایی، ورزشی، فرهنگی و .. را در جامعه نشان داد ودر  مقابل توطئه های دشمنانی که می خواهد با عملیات های روانی و جنگ نرم کشور را به سمت و سویی دیگر بکشانند، بایستند.

ارسال نظرات