مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهارداشت: کشور در شرایط ویژه قرار دارد چراکه دشمنان حداکثر تلاش خود را برای از پای درآوردن می کنند بنابراین خبرناران باید در این راستا به عنوان نقطه امید مردم مطالبات را تعقیب و منعکس کنند.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۸۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور در آیین تجلیل از خبرنگاران استان افزود: دولت برای  شتاب توسعه و شناسایی فرصت ها به رسانه نیازمند است و از طرف دیگر مردم مطمئن می شوند که مطالبات آن ها درست تعقیب شود رسانه ها را نقطه امن و امید می دانند.

وی اضافه کرد: اگر رسانه به جای کار حرفه ای، اهداف دیگری را پیگیری کند در واقع نقطه امید مردم آسیب می بیند بنابراین رسالت اطلاع رسانی و آگاهی رسانی وظیفه بس سنگینی است که باید به درستی به آن عمل شود.

محمدپور گفت: اگر حقی در جامعه ضایع می شود رسانه ها باید پیگیر آن باشند و در جهت رفع مشکلات جامعه همراهی خوبی داشته باشند زیرا رسانه اهرم توسعه است.

محمدپور همچنین با اشاره به اهمیت تشکل های صنفی و رسانه ای در عمل به وظایف کار حرفه ای در اطلاع رسانی و آگاهی رسانی، ادامه داد: انتظار داریم تشکل های رسانه ای آسیب شناسی لازم را مد نظر داشته و به وضعیت موجود قانع نباشند.

ارسال نظرات