فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به خوبی می داند که هر جنگ جدیدی بقای رژیم صهیونیستی را به خطر می اندازد و سقوط برگشت ناپذیری را برایشان به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۸۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار سرلشکر حسین سلامی در آیین افتتاحیه قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت ولی عصر(عج)، اظهار داشت: توکل و صبر مردم کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب در جریان زلزله‌های اخیر ستودنی است.

وی عنوان کرد: با وجود خسارات بالای زلزله و مشکلات فراوان پس‌زلزله‌ها صبر و بردباری مردم سبب شد تا بر مشکلات غلبه کنند و زندگی خود را سر و سامان بدهند.

سلامی با اشاره به اینکه مردم این منطقه و مردم بزرگ ایران در جریان زلزله امتحان خوبی در پیشگاه خداوند پس دادند گفت: صبر و بردباری مردم منطقه و کمک‌های بی‌پایان مردم دیگر نقاط کشور در هیچ کجای تاریخ تکرار نشده ‌و در واقع می‌توان گفت قلب همه ملت در سرپل‌ذهاب و کنار زلزله‌زدگان بود.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: مردم‌ کرمانشاه همواره تکیه‌گاه سپاه و مردم همیشه در صحنه سال‌های انقلاب بودند؛  در دوران دفاع مقدس با رشادت و روحیه پاسداری از آب و خاک و ناموس خود نشان دادند که تکیه‌گاه خوبی برای سپاه و انقلاب هستند.

سلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سفر خود به این منطقه تأکید کردند که تا رفع آخرین مشکلات کنار شما باشیم و ما همچنان در کنار شما هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام برای رفع مشکلات مردم منطقه عزم و تصمیم جدی دارند گفت: این عزم قابل تقدیر است و این روند کمک‌رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

سلامی افزود: زندگی آبرومندانه و دل آرام حق مردم زلزله‌زده است و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار خواهیم گرفت.

همچنین سرلشکر حسین سلامی در دیدار با فرماندهان، پرسنل و پاسداران سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی امروز در یک جنگ تمام عیار قرار دارد، دولت‌های مستکبر ائتلافی شیطانی را تشکیل داده‌اند و ما را مدام تحت فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی فشارهای امنیتی، قرار می‌دهند.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنچه که واقعیت دارد آن است که امروزه دشمن حداکثر قوای خود را به کار گرفته و بر قلب سیاسی عالم اسلام یعنی ایران عزیز وارد می‌کند.

*خورشید دشمن، به غروب خود نزدیک شده است

وی با اشاره به واقعیت به ظاهر سخت تهاجم همه جانبه غرب علیه جمهوری اسلامی و افول تمدن غرب، تصریح کرد: در کنار واقعیت تلخ دشمنی دولت‌های مستکبر علیه نظام اسلامی، حقیقتی شیرین و دلنشین پیش روست و آن اینکه خورشید دشمن، به غروب خود نزدیک شده و روبه‌زوال است.

سلامی افزود: در مقابل غروب تمدن غرب، درخشش و تلالو خورشید پرفروغ ایران اسلامی را بر نقطه  مرکزی سپهر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی عالم شاهد هستیم.

وی با اشاره به سیطره دشمن بر بسیاری از کشورها، گفت: این سیطره سیاسی که دشمن بر بسیاری از کشورها دارد تنها برای لحظه‌ای است، چراکه اگر به‌روند این سیاست نگاه کنید متوجه خواهید شد که همه این برتری و سیطره رو به افول و زوال است و به یک افسردگی سیاسی مبدل شده است.

سلامی انقلاب اسلامی را طلیعه عدالت و آزادی‌خواهی دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نهضت آزادی، ترس و واهمه دشمن را فراگرفت و آنان را بر آن داشت تا نظام اسلامی را ساقط کنند، اما به لطف و نصرت الهی بر دشمنان فائق آمدیم و هم‌اکنون شاهد وسعت انقلاب اسلامی در منطقه هستیم.

*دشمن نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورد

وی قدرت جمهوری اسلامی و تنزل دشمن را در سه ویژگی، رهبری، اسلام و مردم عنوان کرد و گفت: ویژگی اول و مهم‌ترین این عوامل در به قدرت رسیدن انقلاب اسلامی، رهبری و روح ولایت‌فقیه در جامعه اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ارتش‌های بزرگی با همان باور اطاعت از ولایت مطلقه فقیه شکل گرفته و در حال پیشروی و شکست دشمنان هستند؛ آزادی سرزمین‌های محاصره شده در نقاط مختلف دولت‌های اسلامی بیانگر این واقعیت است.

وی با اشاره به قدرت نیروی حزب‌الله و نیروهای مقاومت فلسطین، خاطرنشان کرد: زمانی فلسطینی‌ها با سنگ می‌جنگیدند اما امروز نیروی مقاومت نه با سنگ، بلکه با سلاح و موشک به پیکار می‌رود.

سلامی در مقابل تهدید نظامی دشمنان و ترغیب برخی کشورها به جنگ آمریکا با ایران، گفت: دشمن به خوبی می‌داند که هر جنگ جدیدی بقای رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد و سقوط برگشت ناپذیری را به همراه دارد و خیال باطلی است که بتوانند جمهوری اسلامی ایران را به زانو در آورند.

ارسال نظرات