سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با سفر به شهرستان سیل‌زده پلدختر ۲ مدرسه را کلنگ زنی و از روند بازسازی مدارس تخریبی شهر پلدختر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۱۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  امروز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، دبیرستان ۹ کلاسه پسرانه شاهد واقع در کوی سازمانی‌های شهر پلدختر با 45 میلیارد ریال اعتبار و دبستان سه کلاسه شهید سرمالیان در روستای سیلزده وره‌زرد با 6 میلیارد و 800 میلیون ریال کلنگ زنی شد.

دبیرستان ۹ کلاسه پسرانه شاهد در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با مشارکت بانک تجارت و دبستان سه کلاسه شهید سرمالیان در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و با مشارکت حجاج استان اصفهان کار خود را در شهرستان پلدختر آغاز کردند.

بازدید از پروژه‌های ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شاهد واقع در کوی سازمانی‌ها و روند تعمیر و بازسازی مدارس تخریب شده از سیل شهید کاییدی و زینبیه شهر پلدختر از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش بود.

سیدجواد حسینی در این سفر در جمع دانش آموزان پایگاه های تابستانی و کلاس‌های جبرانی دوره ابتدایی دبستان شهید چاغروند پلدختر نیز حضور یافت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر به شهرستان سیلزده پلدختر فضاهای آموزشی تخریب شده در شهر معمولان از جمله احداث مدرسه 6 کلاسه خدیجه کبری، مدرسه پیش ساخته شهید مطهری و تسطیح زمین مدرسه 6 کلاسه مطهری معمولان را مورد بازدید قرارداد.

در این سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش را استاندار لرستان، مسوولان استانی و شهرستانی همراهی کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات