فرمانده سپاه شازند گفت:

اولویت و رویکرد اصلی دشمن در برهه کنونی، تخریب بسیج و نهادهای انقلابی است

کد خبر: ۹۱۶۳۸۳۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

اولویت و رویکرد اصلی دشمن در برهه کنونی، تخریب بسیج و نهادهای انقلابی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ محمد مهجوری در طی سخنان خود در میان جمعی از جوانان شازندی با بیان این‌که بسیج، نیرویی مردمی است که با احساس مسئولیت در دل اقشار مختلف جامعه به پا خاسته است، تأکید کرد: بسیجی فردی است که صرفاً برای کسب رضایت خداوند متعال پا به میدان نبرد با دشمن گذاشته و به عبارت دیگر، بسیجی فنای فی‌الله است.
وی با تأکید بر این‌که بسیجیان نقش مؤثری در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند، یادآور شد: اگر بسیج نبود، سرنوشت جنگ تحمیلی نیز معلوم نبود، زیرا حضور نیروهای بسیجی در جبهه‌های جنگ به لحاظ اینکه دشمن نمی‌توانست تعداد آنها را تخمین بزند، همواره برای آنها دردسرساز بوده و بسیاری از استراتژی‌های نظامی دشمنان را به هم می‌زد.

ایشان با تأکید بر اینکه اولویت و رویکرد اصلی دشمن در برهه کنونی، تخریب بسیج و نهادهای انقلابی است، افزود: حضور دشمن در عرصه جنگ نرم بیشتر به این خاطر است که قصد دارد روحیه بسیجی و مقاومت را از ملت ایران و جوانان بگیرد که برای مقابله با این دسیسه دشمن باید بصیرت را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

فرمانده سپاه شازند با اشاره به اینکه بصیرت به ما کمک می‌کند تا شناخت بیشتری از دشمن داشته و نقشه‌های آن را نقش بر آب کنیم، ادامه داد: اگر نیرویی مثل بسیج توانسته است در حوزه‌های مختلف کارهای ارزشمندی انجام دهد، این موفقیت‌ها در سایه روحیه جهادی و ولایتمداری محقق شده است که سایر اقشار جامعه نیز باید این روحیه را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه نفوذ دشمن از طریق تخریب فرهنگ و تفکر بسیجی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: بسیج و فرهنگ بسیج به عنوان سدی محکم و دژی نفوذناپذیر در برابر ترفندهای دشمنان قرار دارد .

مهجوری با بیان اینکه بسیج امروز در عرصه سازندگی هم ورود پیداکرده است تا سهم بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما نیز به وجود مشکلات مردم سیل زده واقف هستیم وبسیج در این عرصه اقدام به اجرای 60 پروژه احداث منزل در مناطق محروم شهرستان کرده است.

اولویت و رویکرد اصلی دشمن در برهه کنونی، تخریب بسیج و نهادهای انقلابی است

ارسال نظرات