فرمانده سپاه ازنا گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و مقاومت و وجدان بیدار جامعه اند.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۴۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرمانده ناحیه سپاه ازنا ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت محمودصارمی در جمع خبرنگاران گفت: اگر زحمات خبرنگاران نباشد لحظات و وقایع هرگز ماندنی نیست خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و مقاومت و وجدان بیدار جامعه اند از این رو همه وظیفه تقدیر از خدمات خبرنگاران را دارند.

 

سرهنگ غلامرضاسالاروند با اشاره به منویات رهبرانقلاب (حفظ الله) خاطرنشان کرد:

ایشان ویژگی های یک خبرنگار خوب را امانتداری، ارتباط خوب با مردم و مسئولان می دانند و از دیدگاه معظم له خبرنگار باید دستاوردها و ارزش های انقلاب را نزد مردم برجسته سازد.

 

فرمانده سپاه ازنا وظیفه خطیر خبرنگاران را در فضای کنونی ورود به عرصه انتخابات پیش رو برشمرد و تصریح کرد: خبرنگاران باید با دقت هرچه تمام تر به بحث انتخابات ورود کنند و مردم را به مشارکت سرنوشت خویش دعوت نمایند در جریان فتنه ۸۸ چقدر فشار به مردم آمد همانطور که همه آگاهند از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هیچ تقلبی در انتخابات ها صورت نگرفته است.

 

وی با این بیان که خبرنگاران درهشت سال دفاع مقدس زیر باران آتش خبرها را به مردم می رساندند افزود: مطالبات مشروع و منطقی مردم را باید به گوش مسئولان رساند و خبرنگار چشم مسئول را به روی کاستی ها و واقعیات جامعه باز می کند.

در پایان مراسم ازخبرنگاران فعال شهرستان ازنا تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات