خبرهای داغ:
همزمان با روز خبرنگار، آیین تجلیل از خبرنگاران و عکاسان فعال استان قم امروز در مجتمع فرهنگی تفریحی غدیر بخش کهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۷۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

آیین تجلیل سپاه استان قم از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از قم، همزمان با روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، آیین تجلیل از خبرنگاران و عکاسان فعال استان قم با حضور حجت الاسلام ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، سید موسی حسینی کاشانی و حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیمای مرکز قم، احمد بیطرفان جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و مسئولانی از شهرداری قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری، نماینده ولی فقیه در سپان استان قم طی سخنانی اظهار داشت: شما خبرنگاران انقلابی از فرصت شایسته‌ای برای ترویج آرمان‌های انقلاب و شهدا و رهنمود‌های رهبری عزیز برخوردار هستید و به گونه‌ای با قلم و قدم و بیان خود تلاش کنید که در پیشگاه خداوند در قبال انجام تکالیف الهی پاسخگو باشید.

همچنین «عزت الله ضرغامی» عضو شورای عالی فضای مجازی در این مراسم گفت: یک پیام زمانی موفق است که وقتی از طرف فرستنده به گیرنده ارسال می‌شود، به تغییر و تحول در رفتار او منجر شود و برای همین است که برخی مواقع پیامی که از طرف یک رسانه به مخاطب منتقل شود، موفقیت‌آمیز نیست.

وی تصریح کرد: اگر رسانه‌ای شجاعت نداشته باشد مرده است و اصلا رسانه نیست، چراکه در چنین رسانه‌ای، بود ونبود یک خبرنگار تفاوتی ندارد.

ضرغامی با یادآوری فراز نشیب فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: در آن زمان عده‌ای که باید به موقع اعلام نظر می‌کردند و برای افشای پشت پرده خیانت دشمنان در تریبون عمومی حاضر می‌شدند، بر اساس مصلحت اندیشی‌های بیجا، زمان را از دست دادند و از این روست که خبرنگاران باید خبر، مقاله، گزارش و هر مطلبی را که برای جامعه مفید است، در وقت خودش منتشر کنند.

در پایان مراسم، از تعدادی از خبرنگاران و عکاسان فعالان رسانه‌های استان قم با تقدیم هدایی تجلیل شد.
 
آیین تجلیل سپاه استان قم از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد
ارسال نظرات