خبرهای داغ:
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به برکت تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح ما از بالاترین وضعیت دفاعی در برابر تهدیدات دشمنان برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۷۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
 
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والسلمین «مجتبی ذوالنوری» نماینده مردم قم در مجلس در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران که امروز در مجتمع غدیر سپاه قم برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شناختی که از بدنه دفاعی کشور دارم و علی‌رغم همه تهدیدات دشمن در منطقه، از زمان جنگ تا به حال هیچ روزی مثل امروز آمادگی و توان دفاعی به این حد و توان بالا نداشته‌ایم.

وی افزود: به حول و قوه الهی و به مدد فرصت بعد از جنگ و تجارب ارزشمند دفاع مقدس و ضرورت‌هایی که ما به سبب تهدیدات دشمنان به آن رسیده‌ایم، امروز از لحاظ آمادگی دفاعی در بهترین شرایط هستیم و نیرو‌های مسلح ما به یک سطح بالا و توانمندی از بازدارندگی رسیده‌اند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه پهپاد آمریکایی‌ها را می‌زنیم و هیمنه آن‌ها شکسته می‌شود، ولی آن‌ها نمی‌توانند تلافی کنند، به دلیل این است که نمی‌توانند سطح پاسخ جمهوری اسلامی را حدس بزنند و ارزیابی کنند.

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها ذره‌ای احساس می‌کردند که نیرو‌های مسلح ما توان بازدارندگی و قدرت کوبندگی ندارند، یقینا سقوط پهپادشان را تلافی می‌کردند و این نشان می‌دهد که امروز توانمندی دفاعی ما در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها