تجلیل سپاه ناحیه آستارا از خبرنگاران این شهرستان+ تصاویر

مراسم تجلیل از خبرنگاران آستارا به همت سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۸۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
تجلیل سپاه ناحیه آستارا از خبرنگاران این شهرستان+ تصاویر
 
به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از آستارا، همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان آستارا به همت سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این مراسم با اشاره به اهمیت اقدامات فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاری حرفه‌ای مهم و پرخطر است و همین امر نشان‌دهنده آن است که خبرنگاران باید برای در انجام رسالت اجتماعی خود جدیت فراوانی داشته باشند.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان تقویت ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی را یکی از رسالت‌های خبرنگاران دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید واقعیت‌های جامعه را شفاف و بدون تعصب منعکس کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان از طریق جنگ نرم قصد آسیب رساندن به انقلاب اسلامی ایران را دارند، گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که توان رویارویی در حوزه نظامی با جمهوری اسلامی را ندارند به همین دلیل در تلاش هستند تا میان ملت و انقلاب فاصله ایجاد کنند.
 
تجلیل سپاه ناحیه آستارا از خبرنگاران این شهرستان+ تصاویر
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا نیز در این مراسم ابراز داشت: امروز خبر نگاران در خط مقدم جبهه نبرد فرهنگی با دشمن قرار دارند و می‌بایست با تفکر و قلم خود با دشمنان مقابله کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب نمازی با اشاره به اینکه خبرنگاران نباید اجازه دهند تا رسانه‌های خارجی افکار خود را بر ملت ایران غالب کنند افزود: بازتاب حقایق و پاسخ به شبهات توسط اصحاب رسانه سبب خنثی شدن نقشه دشمنان می‌شود.

وی دارا بودن روحیه مطالبه‌گری را یکی از ویژگی‌های اصلی خبرنگاران دانست و اظهار داشت: این قشر از جامعه به خوبی می‌توانند نقاط ضعف و قوت مسئولان را به آن‌ها گوشزد کنند و در پیشرفت و آبادانی کشور نقش مهم و موثری داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند تصریح کرد: سپاه و بسیج قطعاً پشتیبان رسانه‌ها بوده و خواهد بود.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال و برتر شهرستان آستارا تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات